Gå til innhold

Noen her med 2 barn med 2 fedre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror kansje jeg snart havner i den situasjonen men vil prøve å holde ut i det lengste?Noen som har det sånn og kan dele sine erfaringer med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,jeg har ett barn med èn far,og to med en annen ja. Og er alene med alle tre nå. Erfaringer ang hva mener du?

Skrevet

F.eks ang reaksjoner fra familie og venner? Har hørt folk prate som f.eks om hvor dum det går an å bli når man gjør samme dumme feilen 2 ganger, at man ikke tenker seg nok om osv. Også ser jeg for meg med skrekk 2 fredager i måndten hvor jeg må dele ut en unge til hver sin far og sånne ting. Har du taklet det bra?

Er sikkert dumme ting jeg lurer på ,men....

Skrevet

har to barn med to fedre.... fikk ikke noe spes reakjsjoner fra familie,og hva alle andre sa vet jeg ikke for det har aldri brydd meg... kansje noen fikk noe og prate om da... hehe hender det er litt av en kabal de fredagene de skal til pappaene,men blir en vane... men det hjelper selvfølgelig at fedrene er litt fleksible da.. bytter litt på hvem som henter osv... her bor ene faren en time unna og den andre halvtime med buss...andre veien igjen... hehe men det går ... begge barna har god kontakt med pappaene.. men det har ikke vært like knirkefritt hele tiden,og da har det vært vanskelig,men det er bare noe man må ta hvis det skjer...og kansje gå litt i seg selv for å kansje se hva man kan gjøre bedre :)

lykke til !! :)

Skrevet

Ja det har jeg.

Og om folk tenker sitt om jeg har gjort en feil to ganger så tenker de mot bedre vitende. Og da tenker jeg at jeg er bedre enn dem, for jeg dømmer ingen før jeg vet alt.

Jeg har vært samboende med den ene pappaen og gift med den andre, trodde begge gangene at dette skulle vare.

Den ene pappaen har trukket seg helt vekk og har i dag ikke kontakt, men den andre stiller heldigvis opp for begge to. Så jeg har ikke det at jeg må levere dem til to forskjellige.

Men det er jo ikke uvanlig at man har barn med to forskjellige da. Det er jo slik det blir når de fleste forhold ryker etter en tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...