Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Noen her som har prøvd? Har vært litt smådeppa etter fødsel og tenkte å prøve...
Blomman Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 sjekk så ikke amming er kontraindikasjon for johannesurt - mener å lest noe om det (hvis du ammer da - hvis ikke er det sikkert helt greit)
Blomman Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 nå har jeg sjekket for deg på Relis.no - det er trygt - var nok noe vås jeg hadde lest et sted.... prøv du -men bruk anebfalte doseringer
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 Takk blomman! Ammer ikke. Noen som har prøvd Johannesurt?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #5 Skrevet 28. juni 2006 Har prøvd johannes urten ja =) Og den virker faktisk!!! Men følg doseringen, for selv om det er reseptfritt har den en virkning. Og trapp ned når du har følt deg bra en stund.. Ikke brå slutt, eller slutt for tidlig =) Lykke til, og håper du føler deg bedre snart!!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #6 Skrevet 28. juni 2006 Tusen takk for svar! Kan jeg spørre om hvor lang tid det tok før du merket noe, og hvor lenge du brukte den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå