Gå til innhold

når gikk dere opp til full posjon med middag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

de små glassene..?

hun spiser no ca halvt glass meen gaper og veiver med armene..vil gjerne ha mer...

hun har fått velling i 6 uker ... grøt i 3 uker...og siste uken begynnte vi med middag.. hun får grøt i 12-13 tiden...ellers er det pupp....

hun er 4,5mnd

men trenger mer en pupp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hu har spist hele glasset fra første stund. det samme når hu begynte på 6 mnd glassene.

bare gi hu til hu er mett:)

Skrevet

tusen takk for svar... i dag hylgrein hun da det var tomt...kan nesten ikke gi henne maten fort nok..hun elsker denne middagen..hehe

Skrevet

da er det bare å gi henne:) drit i hva de på hs sier:)

Skrevet

Unnskyld meg, men når var det du begynte å gi henne velling? Da hun var knapt 2,5 måned? Eller har jeg misforstått noe.. Ga du velling og grøt samtidig en periode? Uansett synes jeg du begynte litt tidlig med annet enn mm / mme.. (særlig hvis du har holdt på i 6 eller 9 uker og hun bare er 4,5 måned..)! Anbefales jo å ikke gi annet enn mm/mme de første 4 månedene!!!

Hildemamma

Skrevet

ja unnskyld deg..!

om du føler behvo for å vite så ...

velling ..100ml mm med to ts grøtpulver... hver kveld fra hun var 2,5mnd

de siste 3 ukene har hun fått skikklig grøt

denne uken startet jeg med middag...

Vet alt om hva som er anbefalt og ikke men det passet ikke for oss..Dette funker for lillegullet mitt....

Fornøyd?

Skrevet

når han var 5 mnd begynte jeg med grønnsakspurè. brukte en uke eller to på å komme opp i en "god" porsjon. når han begynte med 6 måndersglassene spiste han et helt glass med en gang.

Skrevet

oj,,, det var ikke sånn, ment, da! Det er bare det at det står overalt (og man får opplyst på helsestasjon etc) at man kun skal gi mm/mme de første fire månedene, da tarmene ikke klarer mer før den tid...

Det var jo uansett ikke mye velling du ga, da! Hørtes ut som om du ga mye mer, beklager hvis du ble såret, det var ikke meningen!

Hildemamma

Skrevet

oki..takk=)

blir bare så irritert når man får tilbakemeldinger om hva man skal å bør gjøre,alle barn er forskjellig noen trenger bare mer..

Nei gav tynn velling istede for mme...men hun har ett større behov for mat enn jeg kan dekke med puppen..da henger hun på meg minst 1.gang i timen..og bruker gjerne 30,50 minutter før hun er fornøyd...

Har en gutt på 5 år som trenger meg også...derfor får hun mer mat enn anbefalt;)

unnskyld den kvasse mld..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...