Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Vi skal ha bryllup på hotell, og de fleste gjestene kommer kvelden før. Har lyst til at det skal være litt mingling og moro så folk fra familie og de ulike vennekretser kan bli kjent, men vil ikke være for barnehagetantete lekeleder, heller... Noen som har forslag til ting man kan gjøre for å bryte isen/bli kjent kvelden før bryllupet?
Maud Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Vi har omtrent samme situasjon, skal ha bryllupet på en fjellstue og de aller fleste kommer kvleden før. Er så heldig at jeg har en venninne som er stand-up komiker. Bruker henne til et innslag. Dessuten skal vi ha quiz der vi sjekker hva gjestene vet om oss og vår historie. Vi skal også ha en "bryllupstest" der vi stilles spørsmål av typen "Hvem av dere tar klesvasken oftest?" "Hvem skifter dekk på bilen?" "Hvem bestemmer hvilken film dere skal se når dere er på kino?" osv. Det er selvfølgelig ikke vi som skal lage spørsmålene. Poenget er å se om vi svarer det samme. Utover det blir det ikke mer underholdning, tror jeg. Håper det holder!
anaina Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 Men dette blir underholdning FOR gjestene, gjør dere noe ineraktivt med gjestene, dvs som gjestene selv er aktive i?
Maud Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 Det som gjestene er aktive på, er quizen. Ellers blir det ikke noe der de er aktive. Jeg er allergisk mot vanlige selskapsleker. På lørdag formiddag legger vi opp til friluftsopplevelser for gjestene, men det blir vel mest sånn at folk går tur, sykler, eller bruker kano sammen med de de kjenner fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå