Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 kan mn aldri spare mme til neste gang? snuppa mi er litt over 8 uker å spiser noen ganger veldig lite om gangen. så da må jeg jo nesten kaste alt hver geng. og noen ganger spiser hun veldig mye.. så det nytter ikke å ta mindre i flaskene..så da blir det veldig mye bortkastet mat. men er det farlig fjør jeg det selvfølgelig ikke, bare så det er sagt!!!
Mamman til Christiane Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Man skal visst ikke varme mme opp 2 ganger. :0)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 men man kan man gi det hvis man ikke varmer den opp da??
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 Pga at bakterier stortrives i melka skal en ikke spare den har jeg hørt.. Vi hadde dette problemet en stund vi også, og jeg tømte sikkert ut flere liter mme.. Men heller det enn at babyen skulle bli syk eller noe..
DenherJenta Skrevet 28. juni 2006 #5 Skrevet 28. juni 2006 unge på 8 uker skal ha oppvarmet MME.. det jeg gjorde var å lage ny MME, for man skal jo ha i pulveret når det er lunkent... å så ga jeg det til babyen.. hvis det var noe igjen så satt jeg det i kjøleskapet og så varmet det opp ved neste måltid... har jo da bare varmet det opp en gang.. er jo mange som lager ferdig MME og har i kjøleskapet, å er det samme om man gir barnet det først eller avkjøler det å varmer det opp igjen å gir det... men mulig noen er uenige.. jeg gjorde det fordi jeg ga babyen min nutramigen, å det er svin dyrt.. men nå får jeg dekt det fra trygdekontoret så nå kaster jeg skvettene...
Medium fikk guttebass Skrevet 28. juni 2006 #6 Skrevet 28. juni 2006 Jeg gir melken innen en time uten og varme den opp igjen. Det går fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå