Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære lille gutt er nå 18 mnd. Han elsker å leke med andre barn, men det er ikke alle det går like greit å være sammen med. Min gutt er veldig rolig når han leker, mens andre barn gjerne lager litt lyd. Andre barn sine høye lyder blir han veldig redd av. Han begynner å gråte veldig og etter dette blir han svært redd den han leker med. Vil bare henge på armen til mamma.

Har noen av dere andre opplevd dette? Det er ganske frustrerende, spesielt siden han skal begynne med to dager i barnehagen til høsten. Lurer fælt på hvordan det skal gå der. Det pleier jo å være en del lyd i barnehagen...

Hva skal jeg gjøre? Blir veldig takknemlig for svar og gode råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noen gode råd å gi deg,men jeg oxo lurer på hva jeg skal gjøre.

Min gutt begynner å gråte når han hører andre barn gråter.

Vi var på butikken her,og der var det en 2-3 år gammel gutt som ikke fikk det han pekte på,og satte i å hyle,og min lille knert som satt i vogna og var veldig tilfreds satte i å gråte.

Skrevet

Det er ikke så lett å være mamma når ungen blir så redd. Den redde gråten er så hjerteskjærende... Håper noen som har opplevd dette kan fortelle litt om hvordan det gikk etter hvert evt hvordan en best skal takle dette sammen med den lille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...