*mamma i mars 05* Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Planlegger bryllup til neste år og trenger tips til litt anderledes bordkort. Av noe annet enn papir helst ) Noen kreative sjeler her?
Gjest Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Hei Vi skal gifte oss neste helg og har ordnet oss noen kjempe søte bordkort sammen med en personlig gave ) Jeg bestilte sånne fine runde brudeslør-rundinger med fin glitrende sølv-kant på. Oppi der puttet jeg noen lovehearts og knytte den så igjen med en fin hvit pyntesløyfe. Vi bruker de som bordkort. For vi laget fine litt ovale skilter med navnet til personen og i tillegg så laget mannen min et hjerte med bilde(tegning) av oss inni hvor vi kysser. Det ble kjempe fint og personlig. Kortene knytte jeg på med sløyfen så den hang der så fint .o)
msas Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 Åh... så utrolig fint det hørtes ut som!! Skulle gjerne hatt noe sånt:) Vi klare heller ikke å bli enig om noe bordkort, har sååå lyst til å ha noe spesielt! Flere forslag?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 Skriv navnene på glatte steiner du finner i fjæra. Bruk et bilde av den som skal sitte der isteden for navn. Kjøp små champagenflasker og trykk nye etiketter med navn på hver gjest. Når det gjelder Lovehearts kan du spesialbestille noen med deres navn på fra https://www.lovehearts.com/ Det gjorde vi, til stor suksess!
Gjest Skrevet 30. juni 2006 #5 Skrevet 30. juni 2006 Jeg giftet meg i mai i år, og jeg lagde bordkort på rødvinsglass! På den måten så hadde gjestene noe de kunne ta med seg hjem som minne om vår dag, og et rødvinsglass blir jo ikke stuet bort i en skuff. Jeg brukte fargene som skulle gå igjen i bryllupet vårt i glassene også, altså sølv og blått. Det jeg gjorde var at jeg kjøpte matt frosting til glass, sølv frosting, og en kongeblå "penn" til å skrive på med. Jeg blandet i litt sølv i den matte frostingen for å få litt skimrendes preg, så brente jeg de. da var de klar til å skrives på. jeg hadde printet ut hvert navn i passendes størrelse i en skrift jeg synst var fin (tilfelle du ikke liker håndskriften din), og i tillegg våre navn pluss datoen. papirbiten med navnet til gjeseten på, teipet jeg fast på innsiden av glasset og skrev oppå der med den blåe "pennen". det samme gjorde jeg med våre navn og datoen for dagen, men det limte jeg på "baksiden" av glasset, for å si det sånn. Jeg synst de ble kjempe fin, og jeg fikk myyye skryt for de i ettertid. Det eneste er at det er tidkrevende (ivertfall vist du er perfeksjonist), og krever litt tålmodighet. Men dette blir veid opp av at de blir så flott. Noe utenom det vanlige, og ikke spesielt dyrt. Kjøpte forresten glassene på Europris.
Månestråle85 Skrevet 2. juli 2006 #6 Skrevet 2. juli 2006 Ta en titt på www.confetti.co.uk . De har masse fint til bryllup (og andre festlige anledninger) der. Blandt annet mange forskjellige bordkort/kuvert gaver osv. Er en engelsk side, men tror ikke det koster så mye å få det sendt til Norge.
Dubbe Skrevet 2. juli 2006 #7 Skrevet 2. juli 2006 Vi skal ha små rammer til bordkort. Har ett fint papir inni, engelsk gammeldags skrift
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå