rødt&blått Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Har sett meg ut en nuby-flaske som ser så god ut ift. at snuppa kan holde den selv. Vi har kun hatt aventflasker og smokker, og aventsmokkene går ikke til nubyflaskene... Er derfor litt skeptisk til å kjøpe i tilfelle snuppa nekter smokken der. noen som forstod?? Eller vil det gå seg til? Har allerede vært igjennom en runde med flaskenekt, og det er jo upraktisk om jeg skal noe.. Noen som vet om andre flasker som avent-smokkene kan passe i??
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 Vet at mamsmokkene passer på chicco flaskene....så da passer vel gjerne aventsmokken på chicco også?!
ribita Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 eventuelt kan du kjøpe håndtak til avent-flaskene. slike som er på magic cup, de passer også til de vanlige tåteflaskene. høret i dag at chicco norge har gått konkurs?? hm...
rødt&blått Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2006 Hey... takk for tipset! Har jo sånn magic cup,menhadde ikke falt meg inn å prøve håndtaket på flaske!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå