Gå til innhold

Førstegangs fødene 30år +

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, blir 32 i september og har termin 30.januar.

Holder til i Nigeria/Stavanger, men skal heldigvis hjem for aa foede...

Nyter aa foelge mirakelet som vokser i magen...:0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir også 32 i september, og holder til i Stavanger. Har termin 22.januar (foreløpig).

Skrevet

Hej alla!

Jag är 38år och väntar mitt första barn 01nov

ska föda på Stavangersjukhus. Någon mera i Stavanger?

Skrevet

Heisann og hoppsann.

Jeg blir 31 i slutten av november og har termin (foreløpig) 17.02.07. Gleder meg masse!!!!! Bor i Akershus.

Skrevet

Jeg er 31, fra Akershus og har nettopp blitt gravid med det jeg håper blir mitt første barn om en god del måneder! :-)

Skrevet

Jeg blir straks 32, og har termin 24 mars. Godt å hre at det er flere på min alder her. Bor i Oslo.

Skrevet

Jeg fyller 30 til søndag og skal ha førstemann 12.12.06. Synes også det er deilig å ha hatt det maoa og gøy fra 20-30, og synes det er helt greit å får barn nå. Litt underlig også da, men gleder meg vel egentlig... Ville gjerne ha jente, men det blir visst en gutt. Blir vel fint det og!

Skrevet

Jeg er 33 år og venter førstemann i beg. av august. Namsos, Nord-Trønderlag

Skrevet

Hei!

Er 30 år (blir snart 31) og venter mitt første barn 9 november. Bor i Stavanger.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Blir 38 i oktober og venter mitt første barn samme måned. Spennende :-) Bor på vestlandet.

Skrevet

Er det noen av dere over 30 som har msn og kunne tenke seg å prate litt? Hyggelig om dere legger meg til listen i så fall; [email protected]

:-)

Skrevet

Hei

Jeg er 30, er 31 når mitt første kommer i mars :-)

Bor i Oslo

Skrevet

Jeg er 31 og venter førstemann 6 september.

Bor i Meråker,Nord Trøndelag

Skrevet

Jeg er 31 og venter vår første den 9.desember.

Skrevet

Jeg er 32, bor i Oslo og venter min første i slutten av mars. JIIIPPPII!! :)

Skrevet

Hei:)

Jeg er 33 og venter min første 30. aug. Ikke lenge igjen nå!

Skrevet

30 år og skal bli mamma for første gang i februar. Fikk helt angst da testen var positiv...(enda jeg ønsket meg barn).. herregud er jeg moden nok til dette da?? Tenk på alt det ansvaret! Takk og pris at man går gravid i 9 mnd. Jeg trenger i allefall den tiden til å forberede meg. Er rundt 15 uker på vei og skjønner det ikke helt ennå. Når jeg snakker om "meg som gravid", er det som jeg snakker om noen andre. Føler meg litt schizofren om dagen... noen andre som skjønner hva jeg mener?

Skrevet

er 37 år. venter mitt første barn i april. bor i møre og romsdal :o)

Skrevet

Jeg har termin 22 desember, da er jeg 33 år. Bor i Finnmark

Skrevet

hei !

Jeg er 32 og bor i bærum, venter nr 1 den 1.mars.

Skrevet

Blir 30 i september, bor i Oslo og venter første barnet i september.

Skrevet

Hei,

Jeg håper jeg får lov å snike meg inn her, selv om jeg "bare" er 28. Jeg er fra Stavanger området og venter mitt første barn i februar (føles rart å skrive det ... for det hele er fortsatt litt uvirkelig).

Synes det var kjempe OK å lese at det faktisk er noen over 30 her inne, har vel egentlig fått et inntrykk av at de fleste er veeeldig unge her inne, og på en litt annen planet enn hva jeg føler akkuratt nå.

Lykke til alle sammen ....

Skrevet

Jepp, 31 år (nettopp), fra Akerhus, termin 21/8 og min første! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...