Gå til innhold

Førstegangs fødene 30år +

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg fyller 30 til søndag og skal ha førstemann 12.12.06. Synes også det er deilig å ha hatt det maoa og gøy fra 20-30, og synes det er helt greit å får barn nå. Litt underlig også da, men gleder meg vel egentlig... Ville gjerne ha jente, men det blir visst en gutt. Blir vel fint det og!

• 2 uker senere...

Annonse

30 år og skal bli mamma for første gang i februar. Fikk helt angst da testen var positiv...(enda jeg ønsket meg barn).. herregud er jeg moden nok til dette da?? Tenk på alt det ansvaret! Takk og pris at man går gravid i 9 mnd. Jeg trenger i allefall den tiden til å forberede meg. Er rundt 15 uker på vei og skjønner det ikke helt ennå. Når jeg snakker om "meg som gravid", er det som jeg snakker om noen andre. Føler meg litt schizofren om dagen... noen andre som skjønner hva jeg mener?

Hei,

Jeg håper jeg får lov å snike meg inn her, selv om jeg "bare" er 28. Jeg er fra Stavanger området og venter mitt første barn i februar (føles rart å skrive det ... for det hele er fortsatt litt uvirkelig).

Synes det var kjempe OK å lese at det faktisk er noen over 30 her inne, har vel egentlig fått et inntrykk av at de fleste er veeeldig unge her inne, og på en litt annen planet enn hva jeg føler akkuratt nå.

Lykke til alle sammen ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...