Gå til innhold

Førstegangs fødene 30år +

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei,

Jeg er 30 år og har nettopp funnet ut at jeg er gravid. Er gravid i 6.uke og venter forhåpentligvis barn i mars. Godt å se at det er andre på min alder her, får av og til inntrykk av at jeg er nokså gammel sammnelignet med mange andre som skriver innlegg. Jeg bor forresten i Trondheim.

Annonse

Er 35, blir 36 i september, og har termin i slutten av august, vedder blæra mi på at han kommer i sept, på bursdagen min:)

Det er da vel greit å være såkalt voksen før man får barn vel? Har hatt et perfekt ukomplisert svangerskap, og har ikke tenkt på barn tidligere... man må tross alt finne noen man vil ha barn med dag, og det er jammen ikke lett!! :)

Vi over 30 har forhåpentligvis kyssa ferdig froskene, og funnet prinsen, dessuten har vi fått gjort unna mye morsomt først;)

Liker meg mye bedre nå enn da jeg var 25, herregud! :)

Hei dere!

Jeg er 33 år og venter mitt første barn i februar, bor i Oslo.

En enorm lettelse å høre at det er flere av oss, på andre forum jeg har besøkt er alle så unge...og jeg føler meg liksom litt gammel og er likevel den med flest rare spørsmål :-/

Hyggelig å vite at vi er flere! :-)

Hei. Jeg er 35 år, og har i dag vært på min første ultralyd. Helt fantastisk... dette er ett lite under, da jeg senest i mars fikk beskjed om at jeg ikke kunne få barn, og her sitter jeg nå...11 og en halv uke på vei, og flotte ultralyd bilder å se på.

Jeg er i ekstase i dag, det er helt utrolig. Alderen min tenker jeg ikke på engang. Man skal ikke få barn før man er klar for det, uansett. Jeg var vell å merke ikke klar, så vi sitter ennå med en liten sjokk følelse, men en goood følelese.

Jeg er redd og bekymret,glad og nervøs, alt på en gang. Men samtidig, dette er fantastisk.

Nå har jeg en flott samboer,stabilt og godt.Han er like henrykt som meg, og går bare rundt og kaller seg "supermann" nå. Det får han lov til en stund til:))

Alder er bare ett tall på år du har tilegnet deg mye nyttig erfaring.

Klem og gratulerer til alle.

PS jeg har termin 310107

Hei! Jeg er 37 år og har termin i januar, er i dag 13+3 og det hele er ganske uvirkelig fortsatt.

Når det gjelder alderen så er det faktisk ikke et helt frivillig valg å vente såpass lenge for meg. Etter flere år med prøving skjedde mirakelet til slutt ved hjelp av prøverør. Men alderen bekymrer meg heller ikke nevneverdig, det er fordeler og ulemper med alt her i verden, også alderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...