Gå til innhold

Tenker mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne ha noen synspunkter.

Vil fortelle litt om sambo: han er en veldig snill gutt, veldig flink, praktisk og gjør veldig mye. Blid og grei mot meg. Han vasker,rydder, lager middag, pusser vinduer, klipper plen, maler, ja han er en super husfar. koser og tar med seg sønnen vår på tur, vi går turer sammen med sønnen vår, han er hyggelig mot meg når vi er sammen med andre. han kan tulle med meg og kile meg. han har et hjerte av gull. Han har god råd, huset vi bor i driver han og pusser opp for at jeg skal få det som jeg vil ha det. Så hva har jeg å klage på?...

han gir meg sjelden komplimanger og sier sjelden jeg elsker deg

vi har vært forlovet i noen år, men gifte seg vil han ikke

veldig dårlig til å snakke om følelser, med mindre jeg tar de opp, han kan lytte og sånn, men føler han synes det er "teit"

Sex, han takler ikke å slikke meg, han tenner ikke på det i det hele tatt, synes "det som kommer" ut er kvalmt som han sier. Han klarer ikke eller prøver ikke å tilfredstille meg. Vi har ikke ofte sex, men vi har litt sex, men blir bare han som blir tilfredstilt, han verken spør eller prøver en gang.

Han tar aldri initiativ til å finne på ting feks kino. hytta er dit han vil dra, det kan han komme med forslag om. han overasker meg aldri med noe, eller kjøper noe til meg (akkurat det er ikke sååå viktig)

han er ikke så opptatt av utseende, det har jeg blitt mer med åra, noen ganger synes jeg han er kjekk noen ganger ikke. han har ikke bra kropp heller, men dette tenkte jeg ikke på før, hvorfor nå`?

ER JEG FOR KRAVSTOR?

er så lei noen ganger..har vært sammen i 10 år.

takk for at du gadd lese dette, vil gjerne høre andres erfaring, grasset er kansje ikke så mye grønnere....men, er jo ting jeg savner liksom og..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han jeg var sammen med i 10 år var totalt forskjellig fra din. Vi hadde full klaff i senga og begge var fornøyd der. Men der stoppet det også. Han sa ofte at han elsket meg, og ga søte kort en gang i blandt. Men husarbeid, ungene våre, generelt hus og heim ga han f... i.

Det var ikke bedre det heller.

Selv om samboeren din ikke så ofte sier at han elsker deg, så viser han det gjennom alt han gjør som du nevner over.

SSex-livet går det jo an og jobbe med, du trnger ikke si hva han skal gjøre, men vis han hva du liker. Dette finner du helt sikkert masse tips om på nettet!

Jeg ville holdt på en slik mann. Vis han hvor mye han betyr for deg, så kanskje han blir motivert til og gi deg litt oppmerksomhet tilbake.

Skrevet

Nei, du er ikke kravstor. Om han gjorde så godt han kunne, men sexlivet fortsatt var dårlig, hadde det vert noe annet. Men han burde prøve å tilfredstille deg på en eller annen måte.

Skrevet

I går spurte jeg han om ikke jeg og trengte å bli tilfredstilt, at ikke bare han skulle ha det godt. Jo, sa han enig i det. men i dag har han ikke sakt noe mer om det. Jeg synes det uansett ikke er så gøy at han skal slikke meg og jeg egentlig veit han hater det (han sier han ikke liker det som kommer ut...) huff, litt frustrerende. han er en flott pappa, og så flink til alt, men what a woman wants...det ern dårlig på.....

han er ganske sjenert da, altid vært det, men trodde da vi kjente hverandre snart....

feil å prøve å forandre han og liksom, men er jo ikke gøy at han alltid skal gå..og ikke jeg...må liksom ordne det selv jeg da! gi meg en god link eller tips ang sånne mannfolk please.

HI

Skrevet

Dere kan jo begynne i det små, med at han tilfredsstiller deg med hendene og bitt/slikking andre steder på kroppen. Still klare krav om at dere skal ha sex på begges premisser, og vær helt åpen om at han har sviktet på dette punktet. For god sex er jo nettopp når begge er mest opptatt av den andres nytelse. Kjøp en bok til han om hvordan tilfredsstille partner og ikke minst snakk, forklar og veiled han på dette området. Så kan dere jo ev introdusere oralsex på et senere tidspunkt, litt forsiktig i begynnelsen. Om han er helt sikker i sin sak, finnes det tusenvis av andre måter å sprite opp sexlivet. Vi har stor glede av vibratorer, nå kan også jeg få full uttelling på en kjappis. Sex er faktisk viktig, og kan ofte være limet i et forhold når man har motbakker.

Jeg tror mye ordner seg om dere bare får sexlivet på beina igjen, siden det har mye å si for den totale gløden i forholdet. Ellers høres jo mannen din super ut da, bortsett fra at han som min ikke er spesielt glad i å gi komplimenter og gi kjærlighetserklæringer. Men så lenge han viser følelsene sine på alle tenkelige andre måter, er det kanskje viktigere?

Skrevet

takk flyndrefanten, jo han sier jo innimellom at han er glad i meg, og han kan faktisk si at jeg er fin når jeg har pynta meg feks til fest. jeg har tenkt mye på dildo/vibratorer, om det hadde vært lurt å fått tak i noe sånt. anbefaler du noen?

jeg har en sterk følelse av at får vi sprita opp sexen og fått øya hans opp hadde jeg fått det rimelig bra. han er en god gutt. En gang sa han kansje til trekant faktisk(om vi hadde fått spørsmålet altså), så trur han har sine skjulte sider, men han skjønner ikke at jeg trenger en orgasme han forårsaker. han er rett og slett fra mars

Skrevet

hva med å tilfredstille deg selv samtidig som dere har sex (fingre klitoris). De fleste jenter får ikke orgasme uten at klitoris blir stimulert, og kombinasjon av samleie og stimulering av klitoris er det beste! Vær aktiv og ta initiativ i forhold til dine egne behov - en kan ikke forvente at partneren skal "gi en" orgasme. Og særlig i ditt tilfelle virker det som om fokuset altfor lenge har vært på hans behov og ikke på dine behov. Det er bra som en annen skrev her, om dere kan kysse og stimulere andre erogene soner på kroppen. En kan ikke tvinge noen til å gjøre ting de ikke liker. Kanskje etterhvert vil han tenne mer på tanken.

Jeg var ikke super glad i oralsex selv heller tidligere, men nå elsker jeg det og blir veldig tent både av å tenke på det og av å gi oralsex. Gir du han oralsex? Kanskje kan han kysse knærne dine og innsiden av lårene..... og så kan dere fullføre sammen så du når ditt klimaks?! DU må iallefall ta mere initiativ selv om du skal få det godt!!!

:-)

Skrevet

tusen takk for svar, er så godt å få tilbakemeldinger fra dere, tror om vi får sprita opp sexlivet så kan vi få det rimelig bra.

HI

Skrevet

men tenker kjøp noe enkelt til å begynne med. Gjerne en der du kan variere vibrasjonsstyrken, sånn at du har bedre mulighet for å finne et stille som passer deg. Selv har jeg en helt enkel med ett stille (hard plast) og en litt større i myk silikon, må si jeg foretrekker den myke der jeg kan vri for å øke vibreringen ;-) Mannen min kjøpte meg noen avanserte greier med fjernstyring og en såkalt sommerfugl, men de har blitt liggende omtrent ubrukte...

Skrevet

høres ut som en relativt super mann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...