Mamma25 Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Heisann!! Jeg lurer på om min lille gutte baby er tidlig ute. Han snudde seg rundt fra rygg til mage förste gangen da han var 2,5 mnd. Fra han var 3 mnd snur han seg daglig, synes förstemann var tidlig med sine 3 mnd og 11 dgr. Hvordan er deres 3-4 mnd babyer? Får ofte kommentarer på barna mine at de er så for seg, lurer på om dette virkelig stemmer, eller er det bare tussete besteforeldre og uvitende venner??? Förstemann gikk stödig da han var 9 mnd og 1 uke. Synes ärlig talt det var litt i tidligste laget, så jeg håper nr 2 nå dröyer det litt.... Mvh
Gjest Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 jenta mi har snudd seg fra rugg til mage fra hun var 3mnd...HS sa hun var tidlig...var 1. i gruppa som gjore det...men nå når alle er blitt 6mnd...er det mange som har gått forbi henne i utvikling...er så forskjellig dette...han ene klarer og reise seg opp med hjelp av en stol å stå alene....synes det er veldig tidlig til å være 6mnd..
PMST Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 marikken har gjort dette hver dag fra 3mnd..får også høre det er tidlig..hun er an aktiv bebi som er mye våken på dagen... hun snur seg begge veier ..snur seg i sirkel..No er hun faktisk begynnr å komme seg bortover gulvet.tar tid da..men hun kommer seg frammover..skrekk og gru=) men hs og andre sier hun er tidlig og sterk... så det er nok litt tidlig ja.. gutten min gikk skikklig da han var 10mnd.. så det blir spennende å se..håper hun her drøyer det litt lengre..hehe
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Gutten min gjorde det for første gang da han var 2mnd og 27 dager, og fra den dagen gjorde han det hele tiden =)
Mamma25 Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2006 Hei. Min förste reiste seg opp, ved hjelp av mine store blomsterpotter, da han var 6 mnd. Folk gaper og tror bare sånn passelig på hva jeg sier... litt kjipt egentlig, vet jo at jeg sikker hva som stemmer!!
Mamma25 Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2006 Min nr 2 er veldig sterk i kroppen + at han har en aktiv storebror. Så sjansene for at han også blir en kjapp en, er vel ganske store. Moro er det, men også slitsomt. De har jo så liten oppfatning av den store verden når de er så små!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå