Gå til innhold

Jeg er så oppgitt over sambo................

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så sliten fordi det er bare jeg som gjør absolutt alt hjemme. Han er på jobb, kommer hjem og det første han gjør er å sette seg i sofaen og trykke på pcen. Vi har en jente på 4 måneder og han må få ordre før han gjør noe. Det samme gjelder andre ting, spørr om han kan gjøre en ting og han kan drøye i flere dager og så blir det jeg som må gjøre det til slutt. Hadde en skikkelig oppvask krangel for noen uker siden fordi han har vært inne å chatta med andre jenter lagt dem til msn og mobilen sin. sender bilder av seg selv og meldinger til de. Han har også kontakt med exen sin. Fant en melding hvor det stod: hei sexy hvordan har du det! denne exen er gift så hun har vært utro. Skjønner ikke hvorfor han må ha kontakt med henne den dag i dag. Han har også fått bilder av henne i bare bikinien. Føler meg så verdiløs. Er deprimert og det eneste som holder meg oppe er lille jenta våres. Deprisjonen har ført til at jeg har begynt å røyke igjen. krangelen hjalp ikke så mye. sa han skulle gjøre ditt og datt men har ikke gjort noe av det han lovte da. Noen flere som er i liknende situasjon?

Velger å være anonym, håper det ikke gjør noe siden jeg ikke er så "ukjent" her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en drittsekk!

Det første jeg råder deg til er å ikke krangle med han, men heller fortell han behersket hvordan ting ligger an. Forklar at du ikke godtar oppførselen hans og at han må komme på en løsning. Ikke la deg vippe av pinnen, begynner han å krangle ta det med ro og ikke bli sint (selvom du er det), vis heller at du er lei og lei deg. Hvis han må komme til konklusjonen selv om at han må kutte ut damer og engasjere seg mer hjemme istedet for at du befaler han til å gjøre det, kan det hende han blir mer motivert.....

Men ikke la han slippe unna, blir det ikke bedre, pakk en bag enten til deg eller han!

Lykke til!!!!

Skrevet

Jeg hadde vurdert seriøst å gå fra ham. Høres ikke ut som han har så mye

interesse av fammilien sin, om han ikke har noen veldig gode sider som ikke kommer frem her.

Skrevet

et forhold skal være oppbyggende og ikke nedbrytende. Så enkelt er det. Jeg hadde ikke akseptert denne oppførselen, enten måtte han ha endret adferd radikalt eller så hadde han blitt ungkar igjen. Det er lov å stille krav i et forhold, men med sånne overtramp som han har er det kan hende ikke så veldig motiverende å jobbe for forholdet i det hele? Ikke bidrar han med noe positivt i hjemmet, dessuten tråkker han etter min mening altfor langt over flørtegrensen.

Jeg hadde nok uansett bestilt noen timer på familievernskontoret, de kan hjelpe dere til å få snakket ut om ting. Og husk, man lærer folk hvordan de får lov til å behandle deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...