Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå erter jeg sikkert på meg de med bekkenløsning og andre plager, men jeg må bare få det ut! :-)

Jeg synes faktisk ikke det er så ille å være høygravid! Går turer, slapper av, ordner litt i stand i barnerommet om dagene... Magen vokser, og jeg synes bevegelsene der inne er helt fantastiske! Funderer på om den lille jenta vil ha det bedre i magen enn utenfor - jeg tror faktisk at jeg klarer å passe bedre på henne utenfor magen, jeg er ikke helt sikker enda.

Våkner av litt kramper i hender og føtter om dagene, men nå har jeg ferie, så jeg kan ta igjen søvnen om morgenen.

Det er ikke sikkert at jeg har samme gledesutbrudd i morgen - jeg har nå humørsvingninger så det holder... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thihihi-så koselig a...

Føler vel egentlig det samme,koser meg gløgg ihjel jeg...har all tid i verden(trur jeg da) koser meg med magen min,og nyter ferien uansett vær...litt vondt i bekkene nå og dag,dødssliten etter en handletur osv men da legger jeg meg ned å slapper av mens jeg tenker og snakker med babyen min i magen......også sovner jeg,og våkner igjen etter 3timer;)'

Livet er herlig...

Og enda bedre skal den bli.....

Skrevet

Så heldig du er som nyter det. Det har du absolutt lov til!! Ingenting er bedre.

Selv likte jeg ikke å være høygravid da jeg gikk med Lisa. Jeg var stooor fordi jeg ikke er høyere enn 158. Jeg gikk på do 7ganger hver natt og var veldig plaget med halsbrann. Det er de eneste plagene jeg hadde selv om jeg i tillegg sov dårlig. Egentlig vet jeg i etterkant at jeg var heldig som hadde det så bra, men jeg var dritt lei likevel!

Nå har jeg 10 uker igjen til termin, og jeg gruer meg til slutten. Dette svangerskapet har ikke vært verre enn det første, men jeg er allerede like stor som mange andre er når de er fødeklare. Jeg nyter fremdeles å være gravid, men merker at jeg gleder meg mer og mer til å bli "normal" igjen.

Lykke til den siste tiden. Vi får håpe at alle dagene blir like gode for deg som denne:)

klemmer fra

Skrevet

Godt at det er noen av oss som er heldige, og slipper plager som bekkenløsning etc. Jeg trives også med å være høygravid, er i uke 36 nå. Jobber fremdeles, men dette er siste uka før ferie + perm (jippi). Har ikke kjent en dyst vondt i bekkenet hele svangerskapet. Ikke er jeg stor og tung heller - når jeg sitter ned er det sikkert ingen som kan ane at jeg er i åttende mnd!!!

Og ja, det er så koselig med sparkene!! En sjelden gang leggkramper om natten, en og annen natt må jeg opp og tisse før klokka ringer, men sover som oftest hele natten gjennom, og ligger godt også.

Humørsvingninger har det saktens vært gjennom hele svangerskapet, glefser og snerrer til fremmede folk på butikken f.eks, og blir skikkelig overrrasket av meg selv etterpå. Så hormoner er det nok av!

Men det er jammen godt å få ut litt glede og takknemlighet også. Kanskje vi kommer til å høre med blant de drittleie om en stund.....

Lykke til uansett!

Skrevet

Ja, jeg er ganske stor selv også, er 3 cm mindre enn deg. Skal nok bli glad for å bli kvitt magen selv også... Lykke til siste delen av svangerskapet! Fint du ser de positive sidene ved å være gravid!

Skrevet

Vet dere? Jeg ble så glad for å høre at det var flere som trivdes ved å være gravide! Det blir dessverre ofte sånn at vi fokuserer på det negative - jeg er flink til det selv...

Skrevet

Har også hatt det veldig godt i svangerskapet. Ikke hatt noen spesielle plager, ikke vært hormonell heller. Så dette har vært veldig positivt. Koser meg nå jeg også som jeg har fri og kan nyte dagene. Har en uke igjen i dag og først nå som det nærmer seg, begynner jeg å glede meg til å få tilbake magen min.

Håper bare fødselen går bra også.

Skrevet

Må si meg enig med deg Hanne! Jeg også stortrives med å være høygravid. Ingen plager. Skal bare ta det litt med ro.

Skrevet

Så heldig du er! Nyt det! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...