Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Forloveren min var akkurat innom meg å fortalte at hun mest sansynelig kommer til å gå fra mannen sin. De har kranglet i hele vinter, så jeg er jo på en måte forberedt, men hadde så inderlig håpet det skulle ordne seg for dem. De er bestevennene våre begge to og vi er sammen dem hele tiden. Syns dette er vanskelig også fordi hun nå er forloveren min og må være "lykkelig" og glad utad når det gjelder bryllupet vårt. Hun har i hele vinter kviet seg for å snakke for mye om dette til meg for å ikke virke negativ ang. det å være gift. Men jeg syns bare så sinnsykt synd på henne. Hadde det vært meg som skulle vært forlover mitt i en mulig egen skilsmisse hadde jeg vel brutt helt sammen. uæææææ, jeg måtte bare rope ut litt her.. vanskelig vanskelig...
Embla72 Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Uff, slik er ikke enkelt. Hadde jeg vært deg, ville jeg snakket med henne jeg. Syns hun det blir tøft å ta del i en slik dag, kunne du kanskje spørre en annen? Skjønner at det er leit også, men det er heller ikke moro med en forlover som er trist og har det vondt. Blir jo leit for henne også det, for hun vil jo sikkert at alt skal være perfekt på din store dag.
SusyQ Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Uff, så trist. Hør med forloveren din hva hun er mest komfortabel med. Dersom det er lenge igjen til bryllupet bør det gå greit. Uansett er det godt mulig hun er oppriktig glad på deres vegne, selv om hennes ekteskap ikke funker. Kanskje dere viser henne hva ekte kjærlighet er? Ellers er det supervanskelig når gode vennepar gjør det slutt. Hater det
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 Snakk med henne! En mulig løsning kan være å ha to forlovere, det har jeg, fordi min ene forlover er enke, og hun ble veldig lettet over å dele jobben med noen, fordi hun var redd for hvordan det ville være å skulle være forlover i et bryllup alene, når hun selv har mistet mannen sin, så hun nsyns det er godt å ha en medforlover å dele det med, som også kan ta hovedansvar hvis det blir for sterkt for henne. Samtidig som hun syns det var veldig fint at jeg ikke bare lot være å spørre henne av frykt for at det skulle være for vanskelig... Heldigvis er min forlover nr2 ikke sur over å måtte "dele" på jobben, hun ble bare kjempeglad over å blir spurt idet hele tatt. I USA er det jo vanlig med flere maids of honour...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå