Gå til innhold

"Rapport" fra treffet 26/6 :-) "Den store hyle/skrike dagen"


Sjalabais

Anbefalte innlegg

Vi hadde treff igjen i går, og det var full fres!

 

 

Da jeg kom, hadde Hufsla og Magnus allerede kommet og funnet et bord til oss ute (deilig i varmen :-)) Lila hadde kost seg godt og laget rare grimaser til meg nede i vogna rett før vi kom fram til Peppe's, så vi måtte en tur på do og skifte ;-) Da vi kom ut igjen, hadde Ping79 også kommet. Koselig å få møte deg! Etter hvert dukket også Rikke med 2 gutter opp med sin søte, lille "Roll's Royce". Søskenvogna var god og brei, men vi klarte å ommøblere plass til den.

 

Even hadde visst bestemt seg lenge før de kom fram til Peppe's, han SKULLE ha is, is, is, is, is....... Og Magnus blei smittet, han skulle også ha is, is, is, is..... De fikk en lang ventetid (syntes de i hvertfall selv) før de fikk isen sin. Alle de voksne skulle jo spise mat først! Guri malla så kjedelige!!! Det hele endte med en stor hylekonkurranse mellom de to guttene (stakkars alle de andre på Peppe's). Lila er jo også en ekspert på sympatigrining, så hun stemte også i! Vi var en livat gjeng!

 

Stakkars Rikke sliter vanligvis med en liten Elias som gråter mye og sover lite, men han fikk pupp, bleie og sov såååå søtt i vogna si :-) Skjønne lille babygutten!

 

Inspirert av guttene som så gjerne ville ha is, kjøpte vi dessert nesten hele gjengen. Nam, nam!

 

Etter at Magnus hadde klart å lage helskjegg av vaniljeis i ansiktet sitt, fant vi ut at vi hadde vært lenge nok på Peppe's. Ping79 hadde noe annet hun måtte gjøre, resten av oss hadde et lite stopp innom optikeren før vi kikket innom den nye butikken i Havnegata. Der har de SÅ mange fine leker!!!! Må ikke gå dit for ofte, for da kommer jeg til å bruke alt for mye penger på Lila... I tillegg til leker har skikkelig fine ullklær og garn, tøybleier + utstyr (jippi! Nå tregner jeg ikke å bestille alt på internett lenger) og litt stelleprodukter.

 

Da vi kom oss inn på H&M på Arena, oppdaget Hufsla at Magnus hadde lekt litt med brillene sine... Borte vekk var de, vi fikk t.o.m. de på senteret til å låse opp en søppeldunk (han hadde stått ved siden av den og vært "lur" tidligere), og gå gjennom det som lå i den - uten resultater :-( Håper dere finner de snart!

 

Mens Hufsla var på brillejakt og Rikke ammet Elias, løp Even og jeg (med Lila bundet fast på magen min) rundt på senteret og kikket på alle de forskjellige lysene som henger fra taket der :-) Det var gøy det!

Da vi var ferdige med det, var klokka mye og vi måtte dra til hvert vårt. Alt i alt en hyggelig dag, til tross for en høylytt start! Tusen takk for hyggelig treff alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe må bare tilføye at jeg tror ping ble litt skremt stakkars av våre ville og høylytte barn!

Vi pleier ikke å ha det så høylytt alltid,håper vi ikke har skremt deg fra og komme på flere treff!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har en fetter med AD/HD og tourettes, så det skal mer til for å skremme meg ;) men var litt pjusk av allergi, og litt "tom" etter å ha fått alle karakterene mine :) da gikk hjernen rett i feriemodus!

 

Gleder meg til bebisen kommer jeg, selv om jeg går på en stor smell på skolen.

 

Har forøvrig notert meg at jeg ikke skal lære barna mine hva is er før det er strengt nødvendig eller jeg blir desperat... haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du sa det...

 

Kjenner til den følelsen etter å ha fått karakterene.

 

Jeg tror også jeg skal vente med å lære Lila hva is, brus, godteri o.s.v. er så lenge som mulig!

 

 

Koselig å møte deg ping79!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det var litt av ett treff... Kvelden etterpå var jeg i seng kl 1915!!

 

Men brillene er desverre ikke kommet tilrette ennå, har ringt både senterkontoret og hittegodskontoret uten resultat:-(

 

Så nye briller er bestilt. Har egentlig ikke inntrykk av at han savner de så fælt men...

 

Koselig å treffe deg ping79! Jeg håper du og mange flere kommer på fremtidige treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...