2b&spira Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 jeg er så nervøs hele tiden får ike sove om natten redd for at jeg glemmer noe at noe skal gå galt. holder på å bli gal her og er jo enda en stund til bryllupet 12.8.06. skjelver bare ved tanken på å gå opp midtgangen tenk om han plutselig ombestemmer seg å ikke kommer,er så mye tenk ditt og tenk datt hehe uff måtte bare få det ut. regner med at dette er helt normalt.
FruMamma med nr 2 Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Ja, det er flere som begynner å merke det nå(190806). Får ikke sove, tenker også på om noe er glemt, hvordan det blir i kirken, hva om jeg snubler, begynner å stooor grine.... Uæææææ
Wea og mini Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Hei! Kjenner meg igjen!!!! Jeg tenker også mye og synes vi har igjen mye å få på plass. Skal også gå opp kirkegulvet den 12/8!
lille imy Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 hehe....... me mej he d blitt so gale at i natt slo ej til mannen, og drog til mej dyna vår. vi he dobbeldyne, so d gikk fort kan du sei. han forsto ingenting, å ej he ikkje peiling på ka som jekk av mej. ( han hadde sikkert ikkje gjordt d han skulle til brylluppe eller nåke sant ) hehe tida går fort, e ikkje so lenge sida ej kom heim og fridde. satte dato nesten et år fram i tid, og no e d snart 19.aug...... lykke til folkens
2b&spira Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2006 hehe det er virkelig bra det ikke bare er meg sambo syntes bare jeg er virkelig rar som brått griner ,)
brooklyn Skrevet 29. juni 2006 #6 Skrevet 29. juni 2006 Jeg har hatt en liten periode nå hvor jeg så SVART på alt. Hun som skulle synge under vielsen trakk seg og en uke etter måtte dj'en avlyse. Da var det like før jeg gikk nedenunder og hjem. Det er 5 uker til jeg gifter meg nå. Har ikke funnet noen som kan erstatte og jeg blir kvalm bare ved tanken. At mamma sliter enda mer med dette og spør i ette sett hva vi skal gjøre nå hjelper ikke særlig på. nervene ligger tykt utenpå innimellom, så er alt bare fryd og gammen igjen...Slitsomt!
lille imy Skrevet 29. juni 2006 #7 Skrevet 29. juni 2006 brooklyn: er det ikke muli å spille musikk over annlegg i kyrkja da? å samle masse musikk på en mp3 plate og spille den av på kvelden? jeg kommer til å gjøre begge deler og det blir sikkert kjempe bra. det ordner seg nokk.
Dubbe Skrevet 29. juni 2006 #8 Skrevet 29. juni 2006 Jeg har masse sommerfugler i maven..12 august på meg også!!! :D:D Det gjelder å tenke positivt jenter! Tenk, vi skal gifte oss med mannen som vi elsker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå