Gå til innhold

Hvor lenge ventet dere som har født?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge ventet dere før dere hadde sex etter fødselen? Var d veldig vondt? Lurer på om j må "øve" litt på egenhånd først, men har ingen dildo....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

di har mangen dildoer på kondomeriet :) vist du er litt sjenert be di pakke den inn som presang :) 6 uker er vel der du må vente, har eg hørt vertfall :)

Skrevet

Du kan ha sex når du føler deg klar for det selv. Trenger ikke vente i 4 uker! Jeg ventet en uke sist!!

Skrevet

Trenger ikke vente 6 uker mener jeg!!!!!

Skrevet

det spørs vel på om du hadde keisersnitt eller vaginal fødsel. Jeg ventet i 6 uker, det var ikke vondt, men heller ikke godt fordi jeg var så anspent og redd for at det skulle gjøre vondt:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Oi en uke det var spenstig... ventet 5 uker etter f;rste mann *jente*

Jeg grudde meg da s[ jeg grat f;rste gangen men det gikk kjempe fint....

Tror det er gret [ vente til man ikke bl;r mere i allefall..

lykke til

Skrevet

ventet en måned, men jeg hadde lyst etter 2 uker, men blødde ganske mye i over 3 uker. og mannen min mente vi burde være forsiktig. fingret meg etter en uke og fikk orgasme. syntes det var godt med sex fra første gang etter fødselen. jeg revnet litt under fødselen og ble sydd

Skrevet

Jeg ventet kun til det sluttet å være sårt. Det tar ikke 6 uker som er den anbefalte tiden. Den er satt slik pga det er en universell sikkerhetsmargin.

Men det beste rådet er å lytte til kroppen sin. Den sier fra når man føler seg ok, og har lyst igjen.

Jeg personlig hadde sex 2 uker etter fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...