Gå til innhold

Koselig :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille gutt på 7 måneder har allerede begynt å si mamma og pappa :) Han sier det ganske tydelig :) Er det tidlig? Synes det er veldig koselig, blir nesten rørt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lillemor sa mamma klart og tydelig en gang da hun var nesten 7 mnd gammel, og har sagt pappa(bapapapa) en god stund. hun er 7,5 mnd, men mamma har hun kun sagt en gang, vi var borte, og hun ville til meg..

Skrevet

Blir rørt bare av å lese om det jeg! Lillejenta mi på nesten ti mnd sier heia, hadet og bø titt titt. Mamma og pappa sa hun for et par mnd siden. Det er så søtt:)

Skrevet

ja sannt:) det er jo så gøy. Hadde helt glemt hvordan det var når storebroren var liten.Rart så fort man glemmer:) husker dere på å skrive ned slike ting?

Skrevet

Er altfor dårlig til det... hadde ei lita notatbok hvor jeg skrev ned nye ord hun sa, men nå vet jeg ikke hvor den er engang... har ikke til til sånt lengre, dessverre...

Skrevet

Det er så søtt ja :) Jeg prøver å skrive ned nye ting han gjør, men jeg glemmer det også av og til :) Skal prøve å bli flinkere :)

Skrevet

jeg er sikker på at jenta mi sier HEI...ikke rart...de 4tantene og onklene hennes hvet ikke helt hva de skal si til en liten baby, så det går kun i HEI..hehe..

er så morro..hun har begynt å riste på hode...f.eks når hun er mett så rister hun på hode, så spør jeg..er du mere sulten...så rister hun på hode...så jeg later som at hun skjønner hva jeg sier...spurte henne i kveld om hun ville legge seg, da ristet hun bare på hode...hehe...

gleder meg til hun sier mamma...

Skrevet

Hehe :) Så søtt :) Gutten min snur hodet bort og kniper igjen munnen sin når han ikke vil ha mere mat. Det er så søtt, de er veldig bestemt og de vet hva de vil disse små :) Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...