Gå til innhold

Sexy med stor mage?

Pikken-som-har-gjort-jobben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare to ganske like spm til dere som er gravide:

Føler dere at dere er sexy med voksende mage? Føler dere at dere får mer respons ved småflørting med voksende/stor mage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler meg ikke så veldig sexy akkurat, men heller ikke som en hval. Ikke det at jeg går rundt og føler meg så sexy til vanlig heller, da ;) Samboeren reagerer ikke noe annerledes på meg nå enn han gjorde før og han er flink til å si at han synes jeg er fin med magen. Når sant skal sies, så er jeg mer bekymret for hvordan jeg kommer til å føle meg etter fødsel. Har alltid hatt flat mage og det kan jeg vel bare drømme om nå. Tror nok det kommer til å bli litt verre. Nå er det jo bare kos fordi det er babyen vår som ligger inni der :)

Skrevet

tenker på det samme som deg..det er vell bare å glemme å få seg flat mage med fine magemuskler som vises..å så er jeg litt engstelig om samboeren virkelig blir å like kroppen min like mye som før..

Skrevet

Til dere jenter/damer som er gravide, uansett om dere ikke har flat mage lengre, er dere fortsatt sexy. Sikkert på en annen måte, kan hende d stråler eller noe av dere. Og dumt om f.eks sambo/mann el ikke liker magen deres..

:)

Skrevet

Er ikke så bekymret for at samboeren min kommer til å "rynke på nesa" over kroppen min etter fødselen. Han er helddigvis voksen nok til å skjønne at den ikke kommer til å være som før. Er egentlig mer bekymret for hvordan jeg selv kommer til å takle det. Man har jo lyst til å føle seg attraktiv overfor den man er sammen med, fødsel eller ikke...

Skrevet

trodde vi klarte å bli ganske så bra igjen etter fødsel eg:)må kaanskje jobbe litt mye for det

Skrevet

Må innrømme at det ikke er idealet mitt, men det kan jo ikke sammenlignes! Jeg har gått opp ca12kg og har stort sett bare mage og store pupper (endelig ;)) ) Samboeren min sier at han syns jeg er sexy fremdeles, bærer barnet veldig flott og han er veldig god med meg. Men det har blitt dårlig med sex, den siste måneden. Jeg har termin imorgen 29.06!! Han klarer liksom ikke pga babyen, det føles ikke riktig for han. Jeg er ikke helt uenig, men det stemmer liksom ikke med at han syns jeg er sexy....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...