Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Er så kåt.... det renner av fitta mi....
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 tenker å gjøre d samme selv...mmm, det banker å jeg kan kjenne når jeg fører handa nedi buksa, att det er så bløtt å deilig... fingrene mine roterer...sakte...kjenner den deilige pulsen igjennom hele kroppen.ååå det er så sjønnt!!! (-:
Pikken-som-har-gjort-jobben Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Fint å lese om jenter som er såpass positive...og livsbejaende...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Har akkurat lest hete erotiske noveller på nett, massert klitoris og fingret meg selv,dratt ut orgasmen flere ganger, og når jeg da først lot den komme, varte den og varte den, mmmmm, var så utrolig deilig, blir nok ikke siste gangen i kveld. Er alene hjemme, og har tenkt å nyte kvelden fullt ut.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 mmm.. må si det er deilig å lese om sånt ja.. ;p Tror nok kvelden blir bare bra til deg.. mmm.. Deilig når saftene bare renner..
Hulderjenta Skrevet 28. juni 2006 #6 Skrevet 28. juni 2006 Eg fingrar med meg sjølv kvar dag, også dei dagane eg har besøk av elskaren. Det er så godt! Brukar då litt erotisk literatur, samt cupido og lek for å kåte meg ekstra opp. Blir stundom og til at eg set på ein god erotisk film, helst ein slik for kvinner, men dei er det diverre for få av. Kva med deko andre, brukar de sexblader og film?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #7 Skrevet 28. juni 2006 hmmmm.... kjennes veldig ut til at jeg oxo må ty til fingre, dildo og andre herlige saker på egenhånd i dag... kjenner det blir alldeles vått her jeg sitter... hadde enda sambo kommet hjem nå... gjerne litt uventet.. hmmm...
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2006 #8 Skrevet 29. juni 2006 Fikk en god orgasme jeg..... hadde det i dag tidlig da jeg onanerte også.... mmm... herlig.... gleder meg til i morgen tidlig også... godt om morgenen.. i kveld må jeg ha sex... hvordan onanerer dere?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2006 #9 Skrevet 1. juli 2006 tror jeg må finne sommerfuglen min nå....er alene hjemme jeg også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå