Gå til innhold

Hva gjør jeg feil???(ble litt langt da..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 8 månder, som er veldig krevene for tiden, har alltid sovet masse og har sovnet nesten med engang jeg har lagt henne ned... Men nå er det virkelig andre boller... hun hylskriker når hun kommer i sengen sin.. eller vognen... og hun leker ikke like bra på gulvet som hun har gjort før... vil helst sitte på fanget hele dagen. Må også få med at hun for en uke siden fikk 4 tenner, er det dette som gjør det??? Uff er så fælt veit ikke når jeg skal være hard og latt henne grine.. hun skal begynne i barnehagen i august allerede, vil derfor ikke skjemme henne bort med at hun skal få sitte på armen hele dagen.... noen tips/råd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det høres ut som den helt naturlige seperasjonsangsten som kommer i 9 mnd.ers alderen. Barnet forstår da i større grad at de er i behov av beskyttelse av foreldrene for å "overleve" og klamrer seg fast en periode for å sikre seg at de ikke blir overlatt til seg selv. De kan være veldig usikre i denne perioden og vil helst være der mamma og pappa er hele tiden. De kan ha mareritt om natten også. Jeg valgte å trøste og kose masse i denne perioden. Nå er han like selvstendig og fin igjen. Tror ikke det gjør noe at du trygger han med kos og oppmerksomhet i denne perioden. Kanskje han faktisk kommer lettere igjennom det om han får kosen?

Skrevet

å, jeg hadde nok kjørt på med kos jeg og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...