Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 nesten litt flaut om det skal bli 2.gangen jeg blir gravid mens jeg har gått på pillen...egentlig 3,da jeg hadde en spontanabort...hva kommer legen til å si... tror ikke disse pillene virker på meg...er flink med å ta pillene hver morgen....så det er ikke fordi jeg er sløv.... hvet ikke hva jeg skal gjøre om jeg er gravid nå altså...har jo ei tulle på 6mnd..mer enn nok for meg det...da jeg snart har det fulle og hele ansvaret for henne...faren er ikke av de flinkeste til å hjelpe til....å jeg som bare ga han sex for å få litt smil i huset ... håper tanterød kommer snart...3dager siden jeg skulle fått besøk... hatt mensen regelmessig siden jeg fødte..... driiiiiit nervøs,...tørr ikke kjøpe test heller, da min mor,tante og alle min mor å tantes venninner jobber på apotekene rundt her....
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Du kan bestille Clearblue-tester på nettet, billigere og har dem i posten innen en uke. Jeg skal prøve å finne linken til deg.
glad_jenta Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Eller du kan levere urinprøve hos legen,billigere å det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå