Gå til innhold

Trenger hjelp!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått inn i et forhold med en som har to gutter 4 1/2 år og 9.. jeg har ingen barn fra før, kan ikke få utenom prøverør hvor vi bare venter på å få komme igang..

Men saken er at min kjæres x er helt håpløs. Gutten på over 4 år ligger fremdeles i mammas seng det har han også gjort mens min kjære bodde der, han sov på gutterommet. Han bruker også smokk.. mens min kjære har avvent han 2 ganger så putter hans mor den inn igjen, for hun orker ikke høre på maset fra sin sønn.. når gutta er hos oss, så bruker han verken smokk og han sover i egen seng..

Vi prøver å få henne til å forstå barnets beste og ikke hennes, men hun hører ikke etter og gir faan..

Selv har hun funnet en ny type, og hun lar sin lille gutt ligge mellom dem i senga, og han våkner forskrekket opp og ser en vilt fremmed mann ligge der..

Helt ærlig, så må vi bare prøve å få ungene på heltid og hun annen hver helg, hun ødelegger barna og hun stresser dem. Ikke spiser hun sammen med dem, konstant kjefting osv.. ikke søle og ikke leke og alt bråker osv...Min kjære er helt fortvilet, fordi han er såå flink med barna og hun har alltid gitt faan..

Hva skal vi gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her må dere få hele omsorgen. Ikke noe annen løsning. Snakk med familivernkontoret! De kan kanskje hjelpe dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...