Oops 2 Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Det er meget sjelden jeg leser her inne om noen som har noe koselig å komme med i forbindelse med mine, dine og våre barn. Så jeg tenkte at jeg skulle komme med litt solskinn på denne regnværsdagen. Mitt utgangspunkt var nok litt anderledes enn de fleste her inne. Jeg har i ti år fått vite av legene at jeg ikke kan få barn på egenhånd, og måtte evt har prøverør. Når man da har passert sine 31 år, og ikke funnet den mannen som man ønsker å dele livet med, så forsoner man seg med at man ikke kan få barn. Men jeg er veldig glad i barn, og ønsket derfor å finne meg en mann som kanskje hadde barn fra før av. Det gjorde jeg, og han har tre barn fra før. Da jeg traff han så var de 14(H), 10© og 7(K) år. De to eldste er jenter og minsten er gutt. Jeg fikk veldig god kontakt med barna hans, og kosa meg masse med å være bonusmor! C er ei kosedjente og sitter veldig gjerne i armkroken min å koser på kvelden. Hun legger seg inntil meg å koser så sier hun: jeg er veldig glad i deg jeg, M! Jeg har lissom to mammaer jeg... Jeg smelter jo fulstendig for henne da.... Som jeg oxo gjør for de andre to! Dessverre så bor H langt unna, men vi sitter å chatter på nettet. Sender bilder, og har hverandre på webcam... Men nok om just det... Da vi fant ut at jeg faktisk var gravid, så var jeg i uke 18. Det var det ingen som kunne forstå, men inni magen min så lå A. Hun er nå 1 år og hun forguder sine søsken, slik de oxo forguder henne! Når C og K er på besøk, så får jeg masse hjelp. De passer henne, gir henne mat, skifter på henne og leker og koser masse med henne! Jeg vil aldri ta dette for gitt, men er takknemmelig for disse stundene som vi har. Takk og pris så er ikke noen av biomødrene vanskelige når det gjelder samvær, og de er masse hos oss. Ikke når det er skole, men i helger og i ferier. For dessverre så bor alle ett lite stykke unna, så det er ikke mulig å ha de når det er skole. Jeg er nå gravid igjen, og skal ha en liten datter til i september. ALle barna gleder seg, og er opptatt av magen.... C la seg med hodet på magen sist hun var her å sa: "Endelig har jeg fått igjen kosemagen min" Hun ligger å kjenner etter spark, og følger med gjennom hele svarngerskapet. Vet at dette ikke er realiteten hos veldig mange av dere her inne, men vil så gjerne at dere skal få se at det kan fungere oxo..... Mine bonusbarn er mitt hjerte veldig nært, og de er litt "mine" oxo.... Men det sier de jo selv oxo... :-) Takk for at du tok deg tid til å lese litt solskinn på denne regnværsdagen! Nå skal jeg kose meg litt med min lille datter, mens min bonussønn spiller på xbox... :-) Og til helgen kommer C, og da skal vi feire bursdag.... Gleder meg itl å gjøre det for henne!!! :-)
ana baroma Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Så gøy å lese!! Sniker meg inn her, selv om jeg ikke er gravid, men stemor. Vi har det ogs veldig bra, og ser bonusungen min ganske ofte (de bor rett i nærheten), så det funker bra. Han etterlyser søsken, og vil ha ikke mindre enn seks lillebrorer (som han sier). Da er det jo bare å henge i, for jeg har blitt 34 år, så klokka tikker... Når han setter seg på fanget og vi leser eller synger, så er han den beste lille bonusgutten i verden:-) Nå skal det sies at mamman og jeg har et ukomplisert og veldig godt forhold. Heldigvis! Lykke til med den lille i magen og alle de andre i storfamilien;-)
Oops 2 Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2006 Tusen takk for det! Vi koser oss masse, og det er godt å lese at det er andre oxo som har det osm oss! Det er utrolig hvor mye glede barn kan gi.... :-) Ha en fin sommer og nyt dagene som kommer!
ana baroma Skrevet 1. juli 2006 #4 Skrevet 1. juli 2006 Samme til deg!! Nå er klokka 0854 på en lørdags morgen, og far og sønn tar en sykkeltur FØR frokost;-)) Sender de på hytta en tur alene, sånn at de får litt guttetid sammen. Det tror jeg de gleder seg til begge to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå