♫ rockesmurf og smurfejenta♥ Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Jeg er dritt lei av å gå hjemme, aner ikke hva jeg skal gjøre. Er kvalm og orker ikke å gå ut, men gidder ikke å ligge dagen lang heller. Har begynt å få bekkenløsning så må være forsiktig i tillegg. Er skikkelig fortvilet. har 6 mnd igjen..kommer til å gå på veggene....tips til en bedre hverdag som ikke innbefatter fysisk aktivitet(pga bekken) Har lest 5 bøker de siste 14 dagene. lei av det også...dette er ikke moro...
seff Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Uff, føler med deg! Er selv sykemeldt pga kvalmen, og kjenner godt til dilemmaet kjede-seg-sinnsykt-men orker-såvidt-å-gå-til-postkassa. Har blitt endel bøker her og..I førsten var det ennå verre, for da ble jeg kvalm og utslitt av å lese, se på tv- alt som innebar å ha øynene oppe. Forslag til mindre kjedsomhet...Hmm..Har sett på hele frustrerte fruer sesong 1(genial serie), førti andre filmer, ringt og skravlet med absolutt alle i min bekjentskapskrets og familie,lest flere bøker, spilt xbox, vasket kjøleskapet....Forøvrig har hjemmet aldri vært så støvfritt som nå..Og jeg har begynt å gå tur. Hvis du er fingernem kan du jo begynne å strikke eller noe til babyen?? (Her har det bare blitt et par steinharde grytekluter, så jeg bør nok unngå å prakke på babyen noe som kommer fra mine ti tommeltotter). Ellers blir det ofte til at en ikke gjør noen ting, fordi kroppen rett og slett nekter. Kanskje ingen gode råd her, men jeg skjønner hvertfall veldig godt hvordan du har det!
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 jeg er også sykemeldt, pga bekkenløsning så jeg blir nokk hjemme til bebisen kommer:) jeg har da 5 mnd ijen til min lille kommer, og jeg har begynt å få mer energi, gjør ikke så masse. baker enkle kaker som går fortå lage. og de spiser jeg nesten opp. må jo spare litt til mannen minkommer hjem:) ellers rydder jeg litt,når jeg gidder. det var en god ide å begynne å strikke/hekle tiol bebisen. må fåmamma til å lære meg det:) ellers så tar jeg livet med ro, dra på besøk når jeg har enrgi til det... er jo ikke så my annet å gjøre..
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Puh, jammen glad jeg får jobbe fullt når jeg leser hvordan dere har det!
Lillegulli06+spire11<3 Skrevet 28. juni 2006 #5 Skrevet 28. juni 2006 De siste dagene har jeg laget meg prosjekter for å ha noe å gjøre på..Har ryddet ut av skuffer og skap...kastet alt skrot, sortert og ordnet.. har funnet fram alle bildene jeg har, og i kveld skal jeg og sambo lage til bildene på dataen slik vi kan framkalle...når bildene kommer skal jeg lage album:) så er planene etterhvert å rydde ut av klesskapet og planlegge innkjøp til babyen og plassering av babyutstyr.... det gjelder å finne på noe ja....tror snart jeg går tom for ting, så kanskje jeg setter i gang å strikke!! Lykke til til alle dere sykemeldte... vi må vel bare basere oss på ekstra mye tvtitting og slikt framover....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå