Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 ingen som har erfaringer..? jeg lurer også på dette...har hatt vondt i hode nå de 2 siste dagene...har snart termin
Gjest Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 er det pannehodepine? på slutten kan man jo få svangerskapsforgiftning.. pannehodepine, høyt blodtrykk, ofte utslag i urinen... kan jo være en idé og ringe jordmor og spørre---
ET FRØ I MAGEN Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Heia!! Har termin 14 juli å har hatt haupin i 2 daga nu.Plagdes me migrene før svangerskape, men har virri grei heile tia mens æ e gravid.Nu sett pina bak i nakken å i panna å d har den aller gjort før.Ska te lægen i mårrå, så da ska æ nævn d. Hadd så ondt i natt at paracetn gjekk på høykant ne.D e jo ijt bra å eta fer my tå d heller. Koss ondt har du da?
sjettejuli Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2006 ikke sånn dritvondt, liksom - kommet og gått litt siden i går. har aldri hatt problemer med det tidligere i svangerskapet. venninna mi fødte dagen etter en sånn hodepinetokt, nemlig:/
ET FRØ I MAGEN Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 Ja, enn om d hadd virri sålles te aill ihop,at ein har født da.Men tvile på at d e nåkkå på gang her iallfall. Trur hen babyn stortrives i magan. Æ som hadd håpa på å gå i eit brølløp me litj babyn min 15 juli, men d bynne å bli dårle me ti.... Samboern min meint at haupina kun kåm tå at kroppen merka at man itj sov lik gått længer. må vel bærre hør på han da, han glimte te nånn gånga da sjø!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå