eirin20 Skrevet 19. februar 2008 #26 Skrevet 19. februar 2008 album med bilder fra tiden vi har vært sammen, med små minner, sangteksten til sangen vår, luker med "gavekort" under (masasje med olje osv) på nestsiste side var det bilde av oss to da jeg var gravid og på siste siden var det åpent og under sto det ... *vår lille familie* *tusen takk kjære* Alt var gjort for hånd og lagt mye tid i, skrevet med hans sjarmerende klønete håndsrift <3 Lurer virkelig på hvem som har gitt han denne ideen, men vil ikke spørre heller hehe er jo så søtt! Mest personlige gaven jeg noen gang har fått:)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #27 Skrevet 20. februar 2008 SÅ KOSELIG! en slik gave hade jeg blitt glad for!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #28 Skrevet 24. februar 2008 Jeg forventer faktisk ikke noe gave fra mannen min ved fødsel, bare det at han er der for meg tror jeg er nok. Det er så overveldende med barn at jeg tror ikke jeg hadde hatt tid til å se på gaven han hadde hatt med til meg:)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #29 Skrevet 27. februar 2008 jeg fikk gavekort på ansiktsbehandlig og fotpleie! deilig å pleie seg selv litt etter å ha følt seg stor og tung osv i lang tid.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #30 Skrevet 4. mars 2008 Jeg fikk den mest fantastiske gaven jeg kan tenke meg: en dag med personlig shopper!!!!! Helt konge da det er litt vansklig med den nye kroppen.....jeg ventet noen mnd til jeg var "klar" til å prøve klær, og hadde en helt fantastisk opplevelse!! Aberet er at det koster "litt" Jeg har værdens beste mann!! Fikk i tillegg diamant-kjede da jeg lå på sykehuset Bæres hver dag!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #31 Skrevet 9. mars 2008 flott at du tenker på din kjære, men til dere damer som har svart nedover her: Er dere virkelig så griske?? Diamantsmykker?? Da jeg fødte spurte mannen min om hva jeg ønsket meg. Men vet dere hva?? "ingenting!!", svarte jeg.. Han har akkurat gitt meg (og jeg gitt han) et barn! Den største gaven man kan få! Trenger dere virkelig mer??
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 14. mars 2008 #32 Skrevet 14. mars 2008 Signerer den over. Den største gave er jo barnet i seg selv , i vårt tilfelle _ barna Men! Trådstarter spør jo om råd til hva han kan kjøpe til henne, altså - han vil gi henne noe ekstra. Syntes det er ganske hårreisende når det plutselig blir snakk om diamanter og allting i den retning. Jeg lurer, hvor ble det av det å bli glad for småting?
☆lieela Skrevet 14. mars 2008 #33 Skrevet 14. mars 2008 Den største gave jeg kan få, er selve barnet! Gull og diamanter blir litt teit for meg i den situasjonen der. Hadde blitt kjempeglad for et kort med noen varme ord og kanskje noen røde roser jeg! Da jeg ble født fikk mamma en alliansering med 5 diamanter, som jeg fikk senere da jeg var 15. Hun sa at pappa ikke var så flink med ord-heller med gaver...så en svindyr ring skulle altså fortelle mamma hvor glad pappa var? Nei, gi meg noen gode ord i stedet )
Madde/sommergutt:) Skrevet 21. mars 2008 #34 Skrevet 21. mars 2008 jeg hadde ønsket meg et frieri.. hehe;) Neida, men tenkte også at jeg skulle si englebarnsmykket. Det er billig, kjempefint, og symboliserer det dere har skapt sammen:) Synes også at det er viktig at pappan får en liten gave, for god støtte gjennom hele graviditeten, og under fødselen:) Pluss at han har gitt oss den største lykke som man noen gang kan få, et lite barn:)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #35 Skrevet 21. mars 2008 For de som har en som er der under graviditeten, og under fødselen så!!!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #36 Skrevet 23. mars 2008 Har ikke tenkt eller hørt om at dette er normalt før jeg leste om det nå. hehe Jeg forventer ingenting av ham, så lenge han er der.
*H* Skrevet 24. mars 2008 #37 Skrevet 24. mars 2008 ååå! min drømmegave ville vært en litt stor veske som får plass til masse rart i nå som man må ha med seg litt mer babyting og sånt. men kanksje vanskelig for far å finne det? hehe. gavekort på en veskebutikk eller noe... ellers øredobber/smykke, eller en massasjetime? det hadde jeg satt pris på.
Musseknapp Skrevet 26. mars 2008 #38 Skrevet 26. mars 2008 *synger* Diamonds are a girl's best friend!
Ung kvinne Skrevet 26. mars 2008 #39 Skrevet 26. mars 2008 Lurer på hva han som startet denne tråden for snart 2 år siden kjøpte til damen sin??? Men hvis et er andre som lurer - så sier også jeg at det at vi to har fått barn sammen er den største gaven jeg kunne fått!! og dersom han skulle gitt meg en gave så kunne det aldri på noen måte "overgå" babyen etter en fødsel - vi er fremdeles i en helt annen verden og har ikke helt bakkekontakt (livet som går forbi utenfor vinduet blir helt uvesentlig) - husker at alle gavene vi fikk av de som kom på sykehuset registrerte jeg knapt, de betydde ingenting annet enn ordene Gratulerer med den nydelige lille prinsessen! Det r tankene som teller. Fra pappaen fikk jeg heller ingenting - utenom det BEsTE jeg kunnen fått: Han så meg inn i øynene og sa at han elsket meg og var så ufattelig stolt av det jeg hadde gått gjennom (fødte uten noen smertelindring) - at jeg begynte å grine. En dyp kjærlighets ærklæring om hvor dypt du elsker henne er mer verdet en millioner av diamanter. (men klarer du ikke d, kan du gå for diamantene.) Og litt senere kan du gi henne et spa - full kroppsmassasje - eller ALT hun måtte ønske av spa behandlinger (siden prisen ikke betydde noe for hoved innlegget) - etter 9mnd gravid er det deiligste å få skjemmet bort kroppen!!
Renatea Skrevet 12. april 2009 #40 Skrevet 12. april 2009 Fysøren for en gave. Hadde jeg fått noe sånt hadde jeg blitt så rørt at jeg hadde begynt å grine. Nydelig gjort altså. Ja, jeg ønsker meg en alliansering. Men hadde blitt utrolig glad for en slik gave også. Viser litt mer personlighet ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå