Gå til innhold

Trekant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er d?

Mange her som har prøvd?

Synes dere virkelig at alt er som før etter å ha prøvd d når man er i et forhold??

D mest vanlige er vel 2 jenter og en gutt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er sånn supervanlig, har ikke prøvd det, men fantasere om det. trur ikke jeg kommer til å prøve det. jeg tror ikke alle takler det like bra etterpå egentlig. mange som er 2 gutter og ei jente og.

Skrevet

Jeg har prøvd det....både med gutt og jente.....annbefaler det ikke! Forholdet blir aldri det samme....vi har hatt MYE problemer etter 3-kant....har vært slutt osv nå driver vi med terapi å prøver å komme sammen igjen....tror du må være en ganske sikker person får å takkle dette på en fin måte.. Det som skjedde hos oss var at han fikk følelser for henne....det ble bare drit!!!!! ALT!!!! Angrer som en hund!!!!

Skrevet

har hatt sex med to kompiser på gymnaset. Litt mislykket siden vi alle var litt uerfarne, men vi lo og hadde det gøy. Kunne tenkte meg trekant med mannen min og en jente, men vil ikke risikere forholdet.

Skrevet

vi har prøvd med en gutt ekstra og med en jente ekstra og med ett par... Tror det er veldig mange som har prøvd.... Vi har det iallefalll veldig bra :D Men vet det finnes folk som slår opp pga sånne ting... Føler meg ikke på den trygge siden alltid liksom.... jeg har vært sjalu osv, men det har gått over... :-)

tara

Skrevet

Vi har prøvd med ett annet par, og jeg og hun alene en gang. Det har bare hatt positiv innvirkning på vårt sex liv. Bedre enn noengang faktisk.

Men vi er begge vel etablerte par og veldig trygge på hverdandre. Kun positiv sjalusi som har oppstått i ettertid.

Skrevet

Vet ikke hvor vanlig det er å ha trekant. men sikkert mange som har prøvd.

Jeg har prøvd, med ei jente ekstra, jeg er veldig sjalu nu, så annbefaler det ikke.

er jente sjøl da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...