Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Skal dere ha det? Har hørt det er vanskelig å sitte da
barbamamsen Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 ikke bestemt meg helt ettersom kjolen min står litt ut alikevel pga det litt stive thaisilkestoffet. men jeg skal prøve det og se, koster 400,- å leie det på en brudekjolebutikk på hjemstedet mitt.
Dubbe Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Jeg skal ha underskjørt, selv om d er litt i selve kjolen. Prøvde å sitte sist jeg var på salongen, gikk veldig bra! Var høyt i livet, noe som var ganske godt (bomull-strech). Får leie det gratis Åh, herregud å jeg gleder meg!! :D:D
2b&spira Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 jeg skal ha underkjole prøvde på en lokal brudesalong å det var ikke noe prob.. leier også gratis..
SusyQ Skrevet 30. juni 2006 #5 Skrevet 30. juni 2006 Jeg hadde underskjørt og det gikk helt fint å sitte. Kjøpte det på Ebay til 600 kroner (superfint under 50-talls skjørt på fest er det også!). Søk på "petticoat" eller "crinoline" eventuelt "vintage" petticoat / crinoline. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå