1....2.....3 Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Visste dere det helt sikkert med en gang når fødselen var i gang 2.(og evt 3.,4.,5....) gang.Eller var det litt som første gang , at men går å lurer , er dette fødselen eller bare kynnerere... Går nemlig her å kjenner på konstante kynnere, og lurer litt på om det kan være starten, men har hørt så mange si at ,nei med 2. man vet du at nå starter det...( så da betyr vel det at jeg lurer at det ikke er i gang...)
idamortil2 Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 når disse kynnerne dine begynner å bli litt smertefulle og fortsetter å komme selv om du legger deg ned, tar et bad eller går en tur kan du nok regne med at det er ekte rier:)
tupi Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Jeg har bare født en gang før, og var ikke plaget av så vonde kynnere. Men når det hele startet visste jeg det bare! En spesiell følelse langt nede i ryggen.
boblå.18.09.06. Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 var 17 år første gang å visste d med en gang d begynnte..det samme med nr 2 å 3
Dailis Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 Nei, har vært mer usikker med nr to og tre jeg da. For jeg tror jeg kjenner det igjen, men så gjør jeg ikke det allikevel...eller når de virkelige riene starter så hogger de til så jeg ikke kan stå oppreist omtrent.... men på forhånd.....aner ikke. Men så skal det sies at jeg har virkelig vonde kynnere, og de er akkurat det samme som tidlige rier. Det er ikke en forskjell før de virkelige setter igang, og da er det ganske mye åpning allerede....
1....2.....3 Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2006 ja det er netopp det Dailis! hvordan det er på forhånd, husker ikke så mye kynnere fra sist, men det var jo endel "falske alarmer" husker jeg..og sist var jeg ikke sikker før jeg hadde nesten 6 cm..var ikke noe særlig vondt før det..kunne godt tenkt meg å være sikker litt før denne gangen...(men syns det må være ultrapinlig å ordne barnevakt og greier , og så er det falsk alarm....) Hm den som hadde skrevet dagbok de siste dagene sist, så jeg hadde husket hvor lenge ting foregikk nedi der før det var ekte saker... Flere som vil dele erfaringer?setter veldig pris på det:-)
Smilefjeset Skrevet 27. juni 2006 #7 Skrevet 27. juni 2006 He hei Isiss!!! Så spennende at det kanskje er noe i gjære da! Men jeg synes egentlig du skulle vente litt på meg, og så er det jo ikke før 1 juli at pappa'n har krav på 6 uker perm vettu. He he, slem med deg jeg da. Hold oss oppdatert utover dagen, dette må vi vite mer om!
Lykke og glede Skrevet 28. juni 2006 #8 Skrevet 28. juni 2006 Jeg var ikke i tvil når det virkelig startet- riene var akkurat slik de beskriver dem i bøker: som en bølge som ble større og større for så å senke seg igjen. De tok tak i rygg og mage, og kom veldig jevnt. Denne gangen har jeg mye murring/menssmerter og kynnere, men jeg tror likevel jeg vet når det er i gang- har termin 14.juli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå