Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Som er helt hetero? altså bare for spenning og utforsking. Og med hvem? hvordan blir tiden etterpå? Og for det aller første: åssen er det??
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Har ikke prøvd,men har fryktelig lyst og fantaserer ofte om det! Henger meg på spørsmålet ditt,jeg;)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 Jeg er hetro og har prøvd det flere ganger, men begynner å blir et par år siden no. Drømmer stadig om det og skulle gjerne prøvd det igjen.. Det var med beste venninen min faktisk, vi er fortsatt gode venner. Tiden etterpå har vært helt grei. vi har ikke sex eller prater om det egentlig, men hun har tatt masse bilder av meg for kjæresten min.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 Jeg har prøvd det mange ganger, det er deilig det... Er helt greit etterpå Ikke noen problemer med det Jeg digger pupper jeg, hehe. De er sååå gode å ta på Hadde nok ikke hatt noe imot å gjordt det på nytt nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå