Gå til innhold

Men røyking er jo dessverre sexy...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå født for snart 6 mnd siden og ikke røykt under noe del av svangerskapet. Selvsagt. Har nå sluttet å amme og merker at jeg har så lyst til å røyke igjen. Er bare festrøyker i små mengder, så er ikke superredd for helsekonsekvensene, gitt alle andre farlige ting i livet. Problemet mitt er at jeg synes det er så sexy å røyke, føler at en tent sigarett er en del av mitt sexye identitet. Litt femme fatale, liksom. Tenner f.eks. veldig på å røyke mens mannen min slikker meg, han tenner også veldig på at jeg røyker mens jeg suger han. Noen som har det slik? Forslag til hvordan evt. slutte for godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt rart til og med for meg,men hver sin lyst.Bare tenk på at når du er førti er du grå og sliten i huden ,ser ut som du er femti og stinker innrøyka bule.Skjønner sexy aspektet ,men for min del synes jeg det ikke er verdt det.Du korter også ned livet ditt i snitt ellve år.Hviste du at tobakken de røykte på 40 og 50 tallet var ikke så usund som den er i dag p.g.a alt de har tilsatt.

Skrevet

Røyking er utrolig Usexy spør du meg!

Du sier du klarte å holde opp når du var gravid og ammet.....Vel, da er det jo bare viljen til å slutte helt som stopper deg!

Det lukter så vondt av røykere, dette tvinger du på barnet ditt! Vet at røykere ikke kjenner lukten så godt, men den er der tro meg!!!!!

Skrevet

Jenter som røyker er sexy, det synes ihvertfall jeg, jeg synes også det er sexy når dama røyker samtidig med at jeg slikker henne mellom beina eller knuller henne i misjonærstillingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...