selfangerkjerringa Skrevet 27. juni 2006 #26 Skrevet 27. juni 2006 Akkurat klær får jeg neppe gubben med og handler nei, hehehe Men det andre liker han å være med på faktisk.
Vampen og Engelen Luca Skrevet 27. juni 2006 #27 Skrevet 27. juni 2006 Jeg er i uke 21, og har ikke helt begynt å handle så mye ennå.. Så langt har jeg kjøpt 4 plagg, men har dyne til seng og vogn, sengetøy, pute, lammeskinn, sengehimmel, sengeskydd og et par tepper fra før. Også har jeg bestilt Babykrønikken..
Emmilo Skrevet 27. juni 2006 #28 Skrevet 27. juni 2006 Jeg har ikke kjøpt noen ting. Liker ikke noe særlig å shoppe jeg.... sånt mas.... men satser på å ta en eller to dager i ferien da alt blir kjøpt...
UnePune äntligen hemma! Skrevet 27. juni 2006 #29 Skrevet 27. juni 2006 Er i uke 27, og har ikke kjøpt noenting... Gjorde ikke det sist heller...veit ikke hvorfor egentlig! Sist visste vi kjønnet, men jeg var liksom ikke helt sikker før jeg fekk se han =) Skal nå begynne å gjøre i stand rommet til nestemann, så da blir det vel å kjøpe inn litt småting...men er litt vanskelig når jeg ikke veit om det blir gutt eller jente. Hvis det blir en gutt til, må jeg ut å kjøpe litt mere tøy. Blir det jente kommer jeg til å arve mer enn nok...! Så stresser ikke med det =) Kommer vel ikke til å kjøpe inn noe spesielt i nærmeste fremtid heller, har jo stellebord, seng og vogn. Men må ordne med ny seng til lille og oppdatere rommet hans litt =)
Gjest Skrevet 27. juni 2006 #30 Skrevet 27. juni 2006 Har kjøpt et par bodyer og en sparkebukse, men det var før jeg ble gravid faktisk. Etter jeg ble gravid har jeg kjøpt et teppe, og to bodyer. Men er 2. gangs, så har vel det meste. Må ha søskenvogn, men det er jo ingen hast. Ser an en stund til, men så er jeg bare i 19. uke da.
♥ anonym♥ Skrevet 27. juni 2006 #31 Skrevet 27. juni 2006 OJ! jeg er i uke 24 og har kjøpt 6 par sokker+ at jeg har fått 3 par i gave...... Så min baby har da 9 par sokker, men ingenting annet. Syns alle har kjøpt mye jeg... nå fikk jeg litt panikk. Tenkte å kjøpe ting i august/september og babyen kommer i oktober. Men hva om han er litt tidlig ute?... ja ja. kanskje jeg skal dra å se på noe nå. Bra plan. he he
Beibi82 Skrevet 27. juni 2006 #32 Skrevet 27. juni 2006 Jeg er i uke 16 (førstegangs) og har kjøpt småting over 3-4år, så det har blitt en del søte bodyer, bamser, pledd++ Kjøpte også vogn av min kusine for snart et år siden... jo, og i dag har vi kjøpt maling og en søøt bord til babyrommet!! *wee* ...og lillingen min stoorkoser seg når mamman spiser ) lillingmammaen blir veeldig glad når hun kjenner koseklumpen sin ja!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 27. juni 2006 #33 Skrevet 27. juni 2006 Ps har laget soverom til knerten også og ellers midt i helrenovering;)
PinkBaby♡ Skrevet 27. juni 2006 #34 Skrevet 27. juni 2006 Jeg er i uke 27 og jeg har kjøpt: 4 bodyer 1 sparkebukse 2 sett med joggedress 1 kjole 4 strømpebukser 3 luer 1 jakke 1 genser 1 pysj 3 pledd 2 sengesett 3 stretslaken 2 tåteflasker 1 kombivogn ellers har jeg sprinkelseng etter førstemann. Jeg har litt klær også men jeg har ikke sett på dette enda. Det kan hende jeg har glemt å skrive opp noe. Litt shopping har det jo blitt(elsker shopping). Mer shopping blir det. Denne ganger får vi jente og sist fikk vi gutt, så noe rosa må det jo bli. Lykke til med shoppingen alle sammen
ettie Skrevet 27. juni 2006 #35 Skrevet 27. juni 2006 Er i uke 23 nå og har ikke kjøpt en ting. Skal flytte snart og nekter å kjøpe/få/låne noe som må med på flyttelass. Dette kan ordnes etterpå.
Siss83 Skrevet 28. juni 2006 #36 Skrevet 28. juni 2006 Er i uke 15, og min mann har kjøpt en sparkebukse, noen små sokker og en body. Det var faktisk når jeg var ca 2 måneder på vei. Er så stolt over han. Jeg har ikke kjøpt noe ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå