Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Skal forlove oss i sommer, men siden sambon er en litt staut- ikke kreativ type så vil jeg gjerne motta originale, morsomme, romantiske, spennende måter eller steder vi kan forlove oss slik at jeg kan overraske han med en reise! ( og kanskje ikke sååå veldig dyrt..) Alt mottas med stoooor takk!:) Forhåpentligvis forlova snart:)¤¤¤
Dubbe Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Hei! Jeg ville ha sjekket ut www.ryanair.no!!!! Typen min og meg reiste til Milano faktisk, for 5 dager med hotell og frokost, fly opp og ned, 2000 kr tilsammen! Han kjøpte ny forlovelsesring der nede på fødselsdagen min, og da ble d plutselig forlovelsesreise også! Milano KAN anbefales!! :D Hadde vi hatt bedre tid (bodde i nærheten av togstasjonen) så skulle vi ha reist en svipptur til Venezia. Tok ca 2 timer med tog, 150 norske kr en vei! klems
anaina Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Jeg vil slå et slag for Norge! Syns ingenting slår Norge om sommeren. Ta toget til Kongsvoll st. på Dovrebanen (199 t/r med minipris), og gå ruta Kongsvold Fjellstue (dyrt og fabulous) til Reinheim (selvbetjent hytte=billig) opp Snøhetta og tilbake til Reinheim, og tilbake til Kongsvold. Snøhetta er en av de enkleste toppturene man kan gjøre i fjellheimen, men likevel en av de mest spektakulære utsiktene. Frieriet kan skje på toppen, eller når dere kommer tilbake til Kongsvold og feires med en bedre middag. Snakk med vertskapet på K, så kanskje dere kan bo i bruderommet natta etter... En av foreldene med dette er at det blir relativt enkelt å ta en romantisk trip down memory lane senere og gjøre en Kongsvold revisited eller snøhetta revisited senere, enn om dere forlover dere et sted dere aldri drar igjen....
....Hege 69 Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Anbefaler Svalbard! Et av de mest romantiske stedene jeg vet om, spesielt om vinteren i mørketida. Vi forlova oss der i november. Kjempeflott!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå