ME :) Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Hjelp. Det er om litt over 1 mnd og jeg trenger tips og gode ideer. Har sverget på tro og ære at hun skal slippe å synge eller danse offentlig, men alle andre ideer (koselige og "slemme") mottas med takk
Fru Brumm Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Aromaterapi!! Hvis det er gocart i nærheten, prøv det. Jeg fikk ingen ting som var direkte utdriting. Skulle gå fra dør til dør i nabolaget å samle ingredienser til ei kake.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Hva med å samle jentegjengen å dra på fjelltur/opplevelsestur med rafting og diverse aktiviteter eller på spaopphold?? Paragliding eller fallskjermkurs?? hmm....jeg hadde heller likt noe slikt enn å stå på kjøpesenter å selge pølser eller sexleketøy....Utdriting er ikke jeg noe for egentlig, men en skikkelig morsom kveld eller helg for hele venninnegjengen det kunne jeg like:) Lykke til:)
Maud Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Hvis du bor i Oslo eller i nærheten, er Vestkantbadet hyggelig. Ellers er jo aromaterapi eller massasje til bruden en god idé. Paintball, go-cart, fallskjerm, seilfly e.l. Leie en kokk som lager mat til jentene hjemme. Singstar er gøy, da slipper hun å synge offentlig. Klemmepakker er jo nesten obigatorisk. Har vært med på varianter av den - forskjellige truser til henne som elsker å shoppe undertøy. Rare kjøkkenredskaper til henne som liker å lage mat osv. Noe som er veldig morsomt er å lage en samling med "hilsener" fra tidligere gutter og menn i hennes liv. Av typen "Vi kjente hverandre i 1998. Jeg er høy og mørk. Vi møttes gjennom Trine". Og så skal hun gjette hvem det er snakk om. Forutsetter nesten at mannen hun skal gifte seg med ikke er den første mannen i hennes liv. Gjettingen avslører gjerne mange detaljer og de som er i utdrikningslaget har gjerne flere detaljer å fylle på med. Det viktigste er vel å balansere inntaket av alkohol. Kjedelig hvis hun blir drita full tidlig på dagen og ikke orker mer. Like kjedelig hvis hun er klin edru og sitter og passer på at hun ikke sier noe dumt. Kjøp inn drikke dere vet hun liker og fyll på med vann innimellom.
Gjest Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 Hei Les hva jeg har skrevet litt lenger nede her "Mit utdrikningslag for to uker siden, kjempe morro". Kanskje du kan få noen tips der. Jeg var værtfall suuuuper fornøyd med hele dagen )
*bubbs* Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 Det spørs jo veldig på hva slags jente hun er. Jeg hadde hatet et utrikkningslag med cowboy kostyme. Ikke fordi jeg er redd for å drite meg ut, jeg bare synes det er litt døllt og kjedelig. Jeg liker heller ikke ekstremsport: ser ikke helt poenget. Aromaterapi synes jeg er litt waste of mony i forhold til ansiktsbehandling, manikyr eller pedikyr. JEG ønsker meg: - Å bli stylet opp av en professjonell stylist og bli tatt bilder av hos fotograf sammen med venninnene mine så vi fik et fint venninnealbum. - Ha "kurs" med venninnene mine hos en sminkør eller aller helst hos en frisør. Der kunne vi lære triks for å få håret krøllet, høyt, glatt osv. Og ikke minst: hvordan bruke føner + rundbørste på seg selv (får det aldri til jeg). - Ha et enkelt kokkekurs hos den lokale gourmetrestauranten: etterpå kunne vi spist godsakene vi hadde laget. - Bli bittelitt full på rødvin, men IKKE dritings. Vinsmakingskurs hadde vært toppers! - Se hilsner fra ekskjærestene mine (eller tilogmed gutter jeg klina med på barneskolen) på tape. Artig å minnes på hvordan jeg havna opp med han jeg har nå, og hvor heldig det ble ham og ikke de andre. Hehe.. - At venninnene mine tok med mimre-ting som vi kunne se på og le av: dagbøker, den gamle håndballdrakta, bilder fra klassefesten i 6. klasse: hva som helst de har spart på. - Til slutt kunne vi sittet og skravlet eller spilt kokelimonke. (Hehe.. det er så vanvittig gøy!)
SusyQ Skrevet 30. juni 2006 #8 Skrevet 30. juni 2006 - Vinkurs - Champagnekurs - Lag film til henne med folk som har betydd noe for henne før (fotballtrener, barneskolelærer, naboen fra barndomsbygda, første forelskelse o.l) Det viktigste er egentlig at dere er en bra gjeng, at dere brenner MASSE cder med mimremusikk fra hennes barndom og ungdomstid, at dere har masse mat og drikke hun liker. (Hvis ikke dere skal bruke mye penger, kanskje foreldre/søsken/kolleger kan hjelpe til å lage?) Jeg synes det var utrolig deilig at mine venninner ikke maste på at jeg skulle drikke hele tiden i utdrikningslaget mitt. (Klarer helt fint å bli full uten drikkepress). Derfor varte jeg også til halv fire, mens lillesøsteren min sovnet klokka elleve.. Lykke til!
lille imy Skrevet 3. juli 2006 #9 Skrevet 3. juli 2006 ikke sell sex leketøy ihvertfall om dere tror hun vil misslike d en liten smule en gang. jeg ga beskjed om at jeg ikke likte det, og hva ble min oppgave? joda, selge sex leketøy på karljohan, på høglys dag. fekk mange komentarer som var meget neggative, og mit humør forsvant som dugg for solen. misstrivdes TOTALT. hadde det vert noe uskyldi som klubber, kunne jeg hennvendt meg til små barn og fått søte komentarer på kaninørene mine og halen kansje?? og til søte gutter jeg kunne flørtet litt med. ikke noe triks å selge dem smokk med kuk på liksom. kan hende jeg virker, og er litt egoistisk her, men jeg er ihvertfall ærlig. å for all del. avtal alt til en minste detalj. vi skulle inn på en uteplass, der vi ble avvist i døren. nei, vi tar ikke inn utdrikkningslag. nesten ale kom for sent til alle avtaler, og det ble MYE venting på alle mann. = mye suring og krangling. å ta med ting som ikke blir glemt. paintball, spille inn cd, gokart, aromarterapi, o.s.v ikke bare la det skure ut i sanden. mitt ble mer en jentetur føler jeg. HEHE........... og jeg ble SKIKKELI utdritt............ da vi var på vei ut av tusenfryd på søndags kveld, kom der en måse og dreit.... JA DREIT meg midt i annsikktet. det virket nesten som bestilt....heeeeeheeeeeeeeeeeee burde nesten tatt bilde av det, men det var ingen som torde lykke til. bare husk at det er du som må ta styringa, ikke alle andre.....
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #10 Skrevet 4. juli 2006 Jeg ville valgt noe gøy dere kunne funnet på i lag. ta henne på sengen, piknik i hagen, kansje med noe muserende i glasset. masasje, fest for jentene.....lage gode mat osv.... vist du vil ha litt utdriting ikke kler henne ut som en hore og gå på byn, selge diverse ting. Jeg syns så synd på dem som må gjennom det. arranger heller et dildo party, der hun må selge produktene til dere, forklare om produktene. då driter hun seg bare ut for deg og ikke andre.... og dere vil få en kjempe gøy kveld....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå