Vampen og Engelen Luca Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Hei du, jeg ble litt nysgjerrig på deg.. Har du noe i mot å si litt om deg selv? Har fått med meg at du bor i Drammensområdet.. Eller?
Chiquita Bananas Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 hei hei vampen ) sjekker du meg opp eller ;op hehehe..... Hva lurte du på da ? Jeg er 16 uker imorgen !! yuhuuu.... Er innflytter til Sande fra Stavanger - har bodd her siden mars ifjor. Er forlovet med en herlig fyr fra Svelvik... Men jeg er mye inni Drammen pga. jobben og fordi det er lettere å treffe andre jenter - siden vi er litt spredt og Drammen er et greit samlingspunkt. hehehe.....er flere som tror jeg bor der. Du da ? hvor bor du ?
Vampen og Engelen Luca Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2006 Hehe, har jeg sjangs? *blunk blunk* ;p Neida, det var ikke så drastisk.. Har bare fulgt med på en del av innleggene dine, og lurt litt på hvem du er.. Og siden du bor ikke såååå langt unna, så ble jeg liksom litt ekstra nysgjerrig på om jeg visste hvem du er.. Det virker ikke sånn nå, men det gjør ikke noe.. Hehe, kan sjekke opp ukjente også jeg vet du!;p Jeg flyttet fra Drammen sentrum til Mjøndalen i Mai.. Vampen - som ikke er så lesbisk som hun kanskje virker nå..;p
Chiquita Bananas Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Men du kan jo være med på treff - er vel ikke sååå langt unna Mjøndalen ? Er ikke så kjent, men har kjørt til de traktene... Jeg er overalt - og du er ikke den første som lurer på Hebbie som popper opp på alle forum og på alle innleggene ;o) Man ser fort når jeg kjeder meg - da bombaderer jeg alle med noen Hebbieord ;op hahahaha....... Tror ikke du kjenner meg nei - kjenner ingen i Drammen egentlig. Og det er ikke mange jeg kjenner her borte. Men har fått en liten gjeng fra BIM og damene i kompisgjengen til sambo. Fortsetter det i denne farten så kjenner jeg snart hele Drammen - er jo flere og flere som blir med på treff. Hvis du tør - så hadde det vært kjempegøy at du ble med på treff ) Du kan si det blir en skikkelig hønegjeng...skravla går i ett !!!! Så man blir ikke sittende alene og tvinne tomler.....
Vampen og Engelen Luca Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2006 Ja, jeg diskuterte dette med treff her inne i går.. Det hadde vært kjempe koselig, for jeg trenger i grunn flere venninner med barn i magen eller på utsiden! De av venninne mine som ikke har det begynner nemlig å bli litt lei av snakk om voksende mager og ømme pupper.. Mjøndalen er ikke langt nei.. Ca 15 min utenfor Drammen. Det det står på pr i dag, er formen..:/ Sliter fortsatt en del med formen, så det er litt vanskelig å planlegge ting på forhånd. Det ender liksom ganske ofte med at jeg tilbringer dagen hjemme med hodet i do.. Men holder formen så er det godt mulig jeg stikker innom en tur..
Chiquita Bananas Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 Håper formen din blir bedre så du kan være med på treff.... spesielt siden du er så langt på vei - da burde spyinga slutte !!! Skal ikke være lett - Idefix har også slitt med kvalme og dritt enda.... Er det førstemann eller har du fra før ? Hvor gammel er du ? Jeg er 29 og venter på førstemann....
Vampen og Engelen Luca Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2006 Hei igjen, isåfall har idefix min fulle og hele sympati.. Så mange måneder med kvalme er slitsomt.. Men det er vel verdt det.. Det er førstemann ja.. Og jeg ble 25 nå i Mai.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå