Gå til innhold

Et stort problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min samboer har alltid hatt bra sex, helt til nå. Jeg er 8 uker gravid og lysten på sex er ikke så veldig tilstede om dagen kan man trygt si.

Det er akkurat som jeg frykter at noe kommer til å bli ødelagt inni der om vi har sex selv om jeg vet så inderlig godt at det ikke er tilfelle. Det er en angst som har kommet sånn plutselig og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for å få normal lyst igjen. Det er akkurat som om jeg er livredd for å ha sex. Kan føle meg opphisset, men når vi kommer til stykket er det som om alt går i lås for min del. Får neste panikk bare jeg tenker på det å ha sex.

Han godtar at ting er litt annerledes nå, men jeg frykter at dette kommer til å ende opp i kjempefrustrasjon, spesielt for han.

Jeg for min del vet at jeg kan klare meg lenge uten sex. Men for hans del er det ikke så lett vet jeg. Sex er jo noe som også er svært viktig for et forhold, og som sagt vi har alltid hatt et bra sexliv.

Er det noen som har opplevd dette selv, eventuelt noen som kan komme med gode råd?

Hilsen frustrert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må jo ikke penetrere for å ha sex, for det er vel det du er redd for....?

Går an å suge , slikke, beføle og stimulere uten penetrering. Kjempe deilig det også. Så får han sex og du trenger ikke være redd!!

Kanskje ikke så enkelt i ditt tilfelle???

Det er nå mitt forslag!

Skrevet

Joda, jeg er enig med deg der. Det finnes mange muligheter. Og alt du nevner er ting som er godt for begge parter, ingen fare :) Er bare det at jeg personlig har en følelse av at sex uten penetrering er ikke ordentlig sex, og det er som du sier penetrering jeg er redd for akkurat nå. Men som du sier det finnes mange muligheter. Vi får bare prøve oss frem så finner vi nok en utvei som gjør oss begge fornøyd :)

Takk for tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...