Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 er vel ikke noe man gjør i tide og utide, men en avstikker fra badet til soverommet etter dusjen o.l. er vel å anse som normalt, selv om man har store barn? Når stebarna er her annenhver uke, så tar jeg overhodet ikke slike avstikkere i evas drakt. Barnas far gjør det, men for meg er det helt unaturlig. Når det bare er oss her, dvs inkl. fellesbarna, så gjør det meg overhodet ikke noe å være naken. Det er jo ikke noe problem, he he, bagatellmessig. Men det er liksom underforstått at det skal være slik, fra min manns side også. Signaliserer ikke det egentlig at vi ikke er like avslappet familiære som ellers når stebarna er her?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Nei, det signaliserer at stebarna er eldre enn fellesbarna.
aroma Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Hvordan kan det tilfellet signalisere at det er fordi stebarna er eldre en fellesbarna? Far går jo i adams drakt når de er der? Det var nok det hovedinlegger mente. Men det kan ha noe med barnas alder å gjøre ja. Jeg viser meg ikke naken foran hverken felles eller stebarn. De er forresten 10, 13, 14 og 16 år. Jeg hadde virkelig gremmet hvis min mann hadde kommet gående ut fra dusjen uten en tråd foran ungene.
ana baroma Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Nå vandrer vi ikke akkurat rundt i noens drakt her i huset, stort sett har vi egne klær på:-) Men jeg sover uten klær i den varme årstiden. Dette ble oppdaget av jr, som er en observant pjokk, og dette ble behørig omtalt i selskap hos mormor og morfar... Men jeg vandrer ikke rundt naken når jeg er alene heller... Her er det innsyn fra alle kanter, så....
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 Jo, jeg er enig med deg. Vi er ikke like avslappet familiære da. Alder spiller ingen rolle, skrekk og gru, sist jeg var hjemme så jeg den hårete rumpa til min far stikke ut, da han listet seg fra dusjen, kun skjult av det frimerket han kaller et håndkle, tviler den situasonen hadde oppståt om det hadde vært en svigerdatter som var på besøk. Stehøna
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #6 Skrevet 2. juli 2006 det er ikke bare å sprade rundt naken de legger begrensninger på. vi er ikke like familiære, det er helt sikkert. vi pleier å danse sammen alle sammen når det kun er oss og fellesbarn. de skjer aldri nå hans barn er her, da blir det bare flaut, og jeg tror han føler at hans barn vil føle seg utenfor. vi pleier å ta minsten oppi senga vår, han får mat, og vi koser oss. det gjør vi ikke når hans barn er her, ikke er det naturlig å ha en 12 åring med på dette, og ikke tror jeg hun har så veldig lys opp i vår seng heller. nei de dagene så forter han seg opp for å ta seg av dem. og ikke kan vi forte oss gjennom gangen naken å gå på do heller. det er i høyeste grad som om å ha besøk, men nå liker jo vi å ha gjester, så det går greit =)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 2. juli 2006 #7 Skrevet 2. juli 2006 Ja, jeg synes det er helt normalt.. Jeg har en stedatter på 3 1/2 år. Hun er vant til at vi tar en avstikker fra badet til soverommet.. Sier ingenting til det, men hadde nok vært litt annerledes hvis hun hadde vært tenåring. Men synes også det er viktig at man har et normalt forhold til naken osv...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #8 Skrevet 3. juli 2006 Vi bruker alltid morgenkåpe når stebarna er her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå