Gå til innhold

Februar: Jeg er her..


beta

Anbefalte innlegg

En sjelden gang..

 

Livet fyker avgårde i vill tempo fra morgen til kveld.. Nesten litt trist.. Alt skjer så fort at jeg nesten ikke rekker å få det med meg..

 

 

Nå gleder jeg meg veldig til ferie og "late" dager... Hi Hi.. Utfordringen med ferie er at alle 4 skal kose seg og at lillegutt våkner så altfor tidlig.. Også er det ofte ikke nok plass til eget rom til han eller tilstrekkelig lysavskjerming...

 

Men utrolig søt og god har han blitt da :)) I mini-Brasil drakt og godt humør.. En trygg og god gutt som rusler rundt og utforsker verden. Veldig ulik sin søster som var mer mamma-jente og alltid lagde liv og røre rundt seg...

 

GOD SOMMER til alle sammen.. De med og uten mage!!

 

Klem fra Meg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

god sommer til deg også - gleder meg vilt til ferien - syns denne alderen er heeeeeelt hærlig! denne sommeren skal virkelig bli god - i fjor brukte vi fire uker til å sove - var helt utslitte av nattdyret vårt så vi sov lenge annenhver dag -heldigvis har ting blitt bedre så i år skal vi KOSE oss! og kanskje er det siste sommeren med et barn - hvis vi får det som vi vil har jeg vel barnimagen sommeren 2007..

 

god sommer til alle desemberbarna og mammaene deres:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å se at det er noen her inne. Er og sjekker en gang iblant. Gutten min er i farten, babbler mye, sier noen forståelige ord, men det kommer nok mer etterhvert.

 

Reiser til Danmark (legoland) på onsdag, gleder oss til det. Har også en på 6 år som gleder seg masse.

 

Ha en kjempefin sommer til dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...