Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Hvor mye får dere ut hver gang? Min baby er 12 dager gammel, og har for det meste fått pumpemelk hele tiden + litt erstatning. Jeg får bare ut ca 80 ml hver gang tilsammen, like mye som hun spiser til hvert måltid. Men er ikke dette litt lite....hun vil jo trenge mer etterhvert....
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Ta det med ro - det kjem meir! Første gang eg pumpa meg var junior tre veker, og då fekk eg ut 20 ml...Så måtte eg pumpe meg minst ein gong for dag i sju veker, og då var det etterkvart null problem å få ut 150 ml. Ganske fascinerande den første gongen mjølka berre fossa ut av puppen!
Süsse Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Det sies at babyen faar mer melk ut enn du greier aa pumpe. Og du produserer mer naar det blir mer etterspörsel. Hvordan det blir med morsmelka hvis du vil bare gi flaske framover blir vel litt opp til deg, hvor ofte du skal pumpe for aa faa opp produksjonen samtidig som hun trenger mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå