Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 hvordan er det og være pappa?? Det er jo jenter som har "makten" med babyen. jeg lurer fordi jeg prøver og sette meg inn i pappen til babyen sin situasjon. han oppfører seg som en drittsekk men kansje han gjør det fordi han er redd. jeg vet ikke. tenkte kansje du kunne hjelpe
Kjetil! Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Eg veit ikkje kvifor eksen din er ein dritsekk. Veit du kvifor eksen min er ein dritsekk? Det er frustrerande å ikkje kunna vera spontan med ungen min fordi me har altfor lite tid saman til at eg har samværsdagar eg ikkje har planlagt på førehand. Eg må stadig innretta meg etter mora sine innfall, elles trugar ho med mindre samvær. Eg får ikkje høve til å vera med på å ta avgjerder som gjeld omsorgen for mitt eige barn, berre fordi eg ikkje bur saman med mora. Mor mi får ikkje ha ungen på overnatting åleine fordi eg ikkje vil vera vekke frå ungen i den korte tida me har saman. Nokon vil kanskje seia at det er ein positiv ting at eg slepp å ta ansvaret. Men eg vil jo ta ansvar. Eg er ressurssterk, ein god omsorgsperson og har mykje å tilføra dotter mi. Og det får eg ikkje høve til fordi familien til eksen min trur at menn ikkje høyrer saman med ungar. Om det er ei trøyst, synest sikkert eksen din at du oppfører deg som ein dritsekk og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå