Gå til innhold

Under pulten.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare en liten historie i en ellers kjedelig hverdag......

Her satt jeg en dag på jobb, jobber i bank og jeg sitter/ står bak en skranke/pult, da det kom en kunde bort for å betale en regning.

Han virket som en vanlig kunde og jeg oppførte meg helt normalt, selv om jeg synes han var kjekk som få.....

Da oppdraget var utført sa han: Sånn, da har du hjulpet meg, hva kan jeg gjøre for deg?

Jeg smilte litt usikkert og sa at det bare var en glede å være til hjelp, ihvertfall for kjekke menn.....så jeg trengte ikke noe fra han.( selvom han sikkert så i øynene mine at jeg kunne tenke meg en hel del fra han...)

Han lente seg over disken mot meg og hvisket: Jeg kan vel få lov til å slikke deg, jeg hører at fitta di roper på meg.

Jeg ble bare SÅ klar, men jeg var jo på jobb, så...

Han brydde seg ikke om det, og smatt usett inn bak disken min.

Jeg var heldigvis nybarbert så da han raskt dro av meg trusa under skjørtet, var jeg mer forventningsfull enn flau.

Tungen hans beveget seg bestemt oppover låret mitt og fant sikkert frem til det deilige bløte.

Jeg ekspederte videre mens han utforsket alt der nede mellom bena mine, jeg klarte så vidt å holde meg fra å stønne høyt.

Han slikket meg hardt og deilig mens han fingret meg i begge hull.. jeg måtte ha mer! Og han merket det, han sa : Møt meg på parkeringsplassen om 3 min......

Fortsettelse følger senere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja ha kjedlig på jobb!

Tror ikke på deg.

Skrevet

hmm.. bra innlegg, en deilig fantasi det der..

Bare fortsett ;D

Skrevet

Du skriver bra, hvor blir de av fortsettelsen????

Gleder meg!

Skrevet

...dette er jo så spennende:-p...........nå må du komme igang med fortsettelsen!!!!;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...