Gå til innhold

Prioriterer jobben og fotball....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært hos min mor noen dager, sammen med gutten vår. Har ikke vært helt i form, og synes det var godt å få litt hjelp med lille vennen. Før jeg dro lurte jeg på om sambo kunne være snill å rydde og gjøre rent litt til jeg kom tilbake. Søsteren min kjenner sambo veldig godt også, og hadde også nevnt for ham at han kanskje burde shine opp litt til jeg kom hjem. (Jeg tar stort sett alltid husarbeidet, og synes vanligvis det er helt greit)

Kom hjem og han hadde støvsugd litt midt på stuegulvet, og støvsugeren lå fortsatt fremme... Jeg spurte ham om han synes jeg krevde for mye, når jeg synes det hadde vært hyggelig om han hadde gjort litt mer.

"Jeg har prioritert andre ting", svarte han. Jeg spurte hva, og fikk til svar:

"Jobbing og fotball"

Kan gå med på at jobbing går foran, men et realt slag i trynet å komme etter fotballen.....

Dagens hjertesukk fra meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

That`s men! Eller gutter da...

Skrevet

Da hadde jeg eksplodert!! Det er femten minutters pause i de kampene og det er god tid mellom alle kampene også til å gjøre husarbeid! Det er snakk om å være effektiv!! :)

Min mann også ser mye fotball, men han gjør andre fornuftige ting i tiden mellom kampenne... :P

Skrevet

VM er snart over, de får litt fotballfeber på denne tiden disse mannfolka :D

Generellt sett er mannfolk slappe, min sier bare la meg hvile i 5 minutter så skal jeg lage mat for eksempel... og så går det en time, så spør jeg om han ikke skal begynne snart, og han svarer 5 minutter til bare, så går det gjerne en halvtime til, hehe.

Vi må bare ha tålmodighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...