Gå til innhold

Kan dere flytte "kranglesiden" til "K"`; mellom kostholdsdebatten og kulturkollisjon?


Northernlights

Anbefalte innlegg

Der den ligger mellom "skravlesiden" og "småtroll 0-1 år" er den innmari lett å feiltrykke, og det vil jeg gjerne unngå.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du hva, anonym? Ting behøver ikke å være grusomt, og det behøver ikke å være synd på noen, for at man kan foreslå en liten forbedring. Og det er faktisk ikke nødvendig å benytte enhver anledning til å være spydig, heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anonym, du fornekter deg ikke, ser jeg =)

 

Her kommer det med teskje til deg:

Ikke alle som orker aa faa slengt i seg overskrifter med beskrivelser av det kvinnelig eller det mannlige "skrittet" i ordelag som en 4.klassing ville synes vaert utrolig spennende og dristig, eller opplysninger om ingrodde haar nedi der, om hvor kaate alle er eller ikke er, eller hvem som gjoer det med hvem, eller hvor mange man har hatt seg med, eller hvor mange ganger man har vaert utro, eller doemmende innlegg med store overskrifter om hvor taapelig og skrytende enkelte er for aa legge ut sin egen flotte beskrivelse av foedselen sin, osv osv.

 

Nettopp det vil jeg gjerne unngaa, og det kan jeg hvis krangleside"knappen" var laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt nede paa siden der til venstre.

 

 

Jeg har ikke foreslaatt at siden blir lagt ned, har jeg?

Jeg vil bare ha den ute av syne litt ;o)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ligger jo der fordi den er mye brukt, akkurat som skravlesiden. S ligger kke akkurat først i alfabetet det heller, så da bør skravlesiden flyttes nedover også! Så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihihihihihi. Er det i det hele tatt mulig? Hvis dere synes den siden er så krenkende , så vil jeg andbefale dere å være på en annen side. Makan til tull altså.

 

*lersåjegdetteravstolen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...