Gå til innhold

Mitt utdrikningslag for 2 uker siden :o))) Kjempe morro!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, for 2 uker siden ble jeg drukket ut :o)

Jeg var på tur for å treffe min tante sammen med min sønn på snart 2 år. Det var nydelig vær den dagen så vi skulle gå tur. Kl var 10.00.

Parkerte nede på den lokale butikken for å kjøpe en juice til min sønn før vi dro og der gikk jeg meg jaggu rett på alle mine 3 forlovere!!

Da skjønte jeg jo at her kom det til å bli action :o)

De hadde fikset barnevakt til vår sønn så de kjørte oss opp til vårt hus å pakket sakene som han trengte og kjørte han til svigermor,

Meg kledde de ut med Cowboy-hatt, cowboykjole, boots og crazy make-up!

Så kjørte de meg til nærmeste kjøpesenter og plasserte en gitar på meg og en lappe som det sto at jeg spilte til inntekt for min alvorlige hemoride operasjon!! Gjett om det var sinnsykt :o)

De hadde skrevet sanger til kjente mellodier som jeg måtte synge for de forbipasserende utenfor senteret. Kjente noen kr oxo , det var jo det værste :o) Jeg var klinke edru, så der synest jeg selv og de andre at jeg var sporty da!

Etter det så bars det videre på piknikk :o) Det var kjempe fint, nede ved stranden med nydelig vær. Kjekse, ost, reker og deilig frukt.

Etter det så sto Paintball for tur! Det var kjeeeempe kuult :o) Anbefales skikkelig.

Alle vi var kjempe redde de første rundene for at det skulle være vondt. Men etter vært så tok vi helt av og ble skikkelig Rambo alle sammen :o) Vi var 11 stykker så vi ble delt opp i to lag. Kjempe gøy!!

Så dro vi hjem for å dusje og ordne oss. Kl 18.00 kom de andre hjem til meg. Da hadde de ordnet langbord og pyntet kjempe fint!

Ei veninne hadde laget en stor gryte med Bacalao og masse god vin , noe som var nydelig :o) Jeg elsker Bacalao!

Derretter så satt vi oss ute på Terassen i solskinnet og jeg fikk utlevert gaver som jeg da skulle tippe hvem kom fra og hvilken hendelser det var siktet til. Det ble mye latter der gitt!

Etter det så måtte jeg gå enn og da hadde de filmet samboeren min og stilt han masse spørsmål om diverse ting . De hadde redigert filmen med lyder sånn at det var akkurat som en Quiss på tv! :o) Så måtte jeg svare før han svarte for at vi skulle finne ut hvor godt vi egenmtlig kjente hverandre. Dette anbefales på det varmeste, det var kjeeempe gøy! Jeg har ikke flirt så mye på lenge og ikke de andre heller tror jeg :o)

Så drakk vi litt mer og koste oss. Så kom de med en kake som forloverne mine hadde bakt. Den var formet som et mannlig kjønnsorgan for å si det pent! Jeg må virkelig si de har vært kreative.

Deretter var det singstar for full guffe og full fest hjemme før vi dro på byen.

Før vi dro ut kledde de meg ut i knall gule hippie klær fra 60 tallet som de hadde fått låne fra en bestemor. Det var helt sinnsykt.

Sånn måtte jeg da gå på byen :o) Vi var på karaoke og dicko å rocket hele natten!!

Med andre ord , dette var over all forventning og en skikkelig knall suksess!! Jeg er sååå fornøyd med forloverne mine og veninnene min :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres koselig ut ja!

selv hadde jeg også et toppers u.drikk lag...er stiv og støl ennå;o)

Skrevet

Det hørtes morsomt ut!:) Og bacalao er jo goooodt også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...