Gå til innhold

Hvorfor er jeg uvel og litt kvalm nå i uke 32?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært det i hele dag =( Ikke no artig - trodde det skulle være over så langt ut i svangerskapet??? Noen andre som har vært borti dette eller har det kanskje rett og slett ikke noe med svangerskapet å gjøre?

Takk for svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du er litt sliten og bør unne deg litt sjølpleie :-)

Skrevet

Jeg var kvalm i hele 1. trimester og så gikk det fullstendig over nesten på DAGEN jeg gikk over til 2. trimester. Deilig, tenkte jeg, men så kom det tilbake igjen litt ute i 3. trimester. Vet ikke helt hvorfor, men det skjer jo mye rart i magen...Mindre plass, mer hormoner osv....

Skrevet

Jeg ble også kvalm og uvel i uke 32-33. Tror det har mye med stress og lite søvn å gjøre. Jeg gikk til legen og ble 50 % sykemeldt, det hjalp veldig! Godt å få ta det mer med ro når man ikke føler seg helt bra:)

Skrevet

Jeg er i uke 31 og har hatt en kjip dag. Gikk tidlig fra jobb. Føler meg uvel og har hatt sterk hodepine. Lenge siden sist nå, men tror det er relatert til stress. Mye på jobben for tiden. Trenger en ferie! :-)

Skrevet

Jeg har vært kvalm, etter hvert måltid i snart 9mnd. har kuttet ut endel matprodukter, jeg vet jeg reagerer extra på. I tilleg har jeg halsbrann som kommer, også til hvert måltid... Har slitt vannvittig! huff :) men snart blir det vel bra ijen!

Skrevet

Har vore kvalm til veke 27-28. Då forsvan det nesten heilt, for å komme tilbake no (er 31+6). kan huske at kvalmen kom tilbake mot slutten forrige gang og. Så eg trur nok det kan vere normalt å få kvalmen tilbake mot slutten.

For meg passar det ikkje at eg er kvalm fordi eg er sliten og trøtt, her er det berre slik.. Søv kjempe godt, og har ikkje stress rundt meg (no).

Skrevet

Hei du :)

Jeg er også i uke 32 og snakket akkurat med jm om det i dag at jeg hadde begynt å bli kvalm igjen. Får ofte en skikkelig kvalmebølge mens jeg sitter og spiser :(

Og jeg er sm 50%, så vet ikke om det er noe med stress å gjøre heller....

Skrevet

Hei!

Lurte selv veldig på dette. Jeg var mye kvalm i første trimester, nesten ingenting i andre trimester, og begynte å bli kvalm rundt uke 27-28...nå er jeg i uke 31. Jeg er kvalm om morgenen, så kan jeg bli kvalm når jeg bøyer meg for mye. Kvalmen kommer og går i løpet av dagen, som i bølger. Noen ganger er det veldig sterkt så jeg må legge meg ned....Hmm, jeg tror det har noe med magen og fordøyelsen å gjøre for min del (?), har iallefall slitt mye med forstoppelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...