Gå til innhold

navn til babyen vår!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har begynt å tenke på navn i det siste da terminen nærmer seg. ;) Liker veldig godt oppkalling, men står litt fast da jeg kommer fra en engelsk og han en norsk familie. Bestefaren min het William Cornelius og jeg kunne godt tenke meg det hvis det blir gutt og Marie Elisabet hvis det blir jente (vet ikke kjønn,noe som gjør det ekstra vanskelig:))

Både jeg og kjæresten liker begge navnene kjempegodt!!

Men vil gjerne høre deres meninger... eller kom med flere forslag...

Tusen takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

William Cornelius var kjempeflott!!

Marie Elisabet var mer vanlig. Kanskje ikke sammen, men hver for seg.. Ble litt kjedelig,syns jeg:( Men for all del, veldig brukbart og søtt:)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte vel egentlig begge navnene, men jeg er ikke glad i dobbelt-navn. Det blir sjelden brukt og jeg vet at det blir slitsomt med så mange navn. I dag er det jo som regel 2 etternavn også til de søte små, og da synes jeg dem bør få slippe dobbelt-navn til fornavn. Men det er min personlige mening da... ;)

Min sønn har ett fornavn, men (dessverre) 2 etternavn. Sjøl har jeg dobbelt-navn og ett etternavn, men jeg har aldri ønsket meg fornavn nr 2 - bruker kun det aller første navnet mitt! :)

Lykke til! Dere finner sikkert ut av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:) Hv skal babyen din hete da? Liker det litt enkelt og greit, men samtidig ikke for "harry".. Har tenkt litt på Ruben også, men vet ikke helt. Kjæresten liker godt bibelske navn... hmmm vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie Elisabeth er et vakkert navn, men litt kjedelig likevel. William Cornelius er igjen litt voldsomt, men det kan det like godt være når man skal ha et dobbelnavn. William er mye flottere enn Ruben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine navn!

 

Marie Elisabet var kanskje litt tungt (og to litt for vanlige navn?), men fint likevel.

 

William Cornelius var et artig (!!) navn:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...