en av hver Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Har selv ristet smilende på hodet og svart negativt når andre har spurt, men syv dager etter termin er man DESPERAT!! Så derfor; Er det NOEN hvor det at slimproppen går faktisk har betydd fødsel innen rimelig tid?? Please. Min kom ut nå, og det er endelig et bevis på at småtten inni der vet at han overhodet skal ut noen gang. Kunne godt tenkt meg fødsel ila et døgns tid..
Heidi m beibi=)05.12. <3 <3 Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 min gikk en måned før fødsel. Jeg gikk 17 dager over.......... Sorry....! Men for all del, mange føder ganske kjapt etter slimpropp avgang.
tira fødte 24/08 Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 hmmm. du kan føde i kveld, eller du må vente noen dager...somregel så skal det gå ganske fort nå siden du allerede er på overtid.min søster gikk på overtid, og da hennes gikk kom småen innen 2 dager.håper det hjalp litt jeg hadde iallefall vært optimistisk
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 oj, gikk du 17 dager over??? trodde ikke det var lov engang. så nå at grensa var satt ned til 12 dager og ikke 14 dager...
* Zoë * Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 Slimproppen min gikk en tirsdag kl 15.00, og storebror ble født kl 07.11 dagen etter. Siden du allerede er på overtid, så er det jo håp om at fødselen er nært forestående. Har du noen andre fødselstegn? Lykke til!
en av hver Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2006 Så da er det NOEN da ihvertfall, som føder innen rimelig tid. Nå har jeg jo max en uke igjen uansett da.. Har vel ingen andre tegn, bare masse kynnere, men de har økt gradvis og vært sterke og hyppige en-to uker. Men synes at magen nå er nesten firkantet når den strammer seg, før var den rund. Hadde dessuten en runde for litt over en uke siden med tak fra kl 11 til 18, men da gav det seg helt. Takker for svar :-)
*Hønemora* Skrevet 26. juni 2006 #7 Skrevet 26. juni 2006 Hvor har du sett det? Hilsen ei som har blitt satt igang TO ganger før på 16 dagers overtid... Hadde vært fint å vente bare 12 dager denne gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå